Avatar billede candino Nybegynder
15. september 2004 - 00:31 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Hvor i alverden er SP2?

Nu har jeg hele dagen forberedt mig på at hente SP2. Men går jeg ind på Windows Update, får jeg at vide at der ingen opdateringer er. Det har heller ikke hjulpet at slå Automatisk opdatering til?

Den bliver måske kun sendt afsted til et bestemt antal brugere ad gangen? Hvis ja, hvad kan man så regne med - er der noget om det?
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
15. september 2004 - 00:35 #2
Avatar billede a1a1 Novice
15. september 2004 - 00:36 #3
ja, den bliver kun sendt afsted til x antal brugere af gangen..

Jeg ved ikke hvor lang tid det tager før de har opdateret alle...

;o)
Avatar billede a1a1 Novice
15. september 2004 - 00:37 #4
-> tonny
så er det bare man skal downloade 270 mb :o(
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
15. september 2004 - 00:45 #5
a1 > Ja og ?
Sådan er det altså hvis man vil have den nu *s*
Ellers må man vente på at den kommer på windows update.
Avatar billede candino Nybegynder
15. september 2004 - 00:57 #6
tonnybrandt > Jeg er lidt bange for den til teknikere .... o.s.v. Og som a1 er inde på, så skal jeg også downloade en masse unødvendigt. Har læst et sted, at har man løbende lukket hullerne (og det har jeg), kan man istedet for godt 150 MB, nøjes med omkring 70 MB via Windows Update. Så jeg tror jeg venter på den istedet.

bernie > Tak for linket, men jeg tror jeg vælger at slå windows firewall fra og "nøjes" med min BitGuard istedet. Den har jeg (i hvert fald foreløbig) lidt mere fidus til.

a1 > Ok. Har som nævnt aktiveret Automatisk opdatering-funktionen. Regner så med at den dukker op af sig selv!
Jeg håber ikke der går flere dage eller uger . Nu har jeg lige brugt en masse tid på at rydde op, defragmentere, o.s.v. Øv!
Avatar billede candino Nybegynder
15. september 2004 - 01:03 #7
PS: Jeg kan se, at der er "smuglet" noget ind på et tidspunkt. Hvis man åbner "System", er den allerede iklædt nogle af de nye ikoner. Det har jeg ikke lagt mærke til før.
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
15. september 2004 - 06:23 #8
Nu er den kommet på Windows Update.