Avatar billede mikkel_hr Nybegynder
14. september 2004 - 23:39 Der er 2 kommentarer

Hjælp til forbindelse

Hej.
Min onkel har netop fået Tiscali ADSL "gør det selv". Vi har fået nettet til at virke, men hver gang han skal på nettet, skal han aktivere LAN-forbindelsen via kontrolpanel-netforbindelser. Hvordan kan han gøre så han slipper for det hver gang?
På forhånd tak!
Avatar billede c_k Nybegynder
15. september 2004 - 00:12 #1
det lyder skummelt...

hvordan er det tiscali forbindelserer sat op ?  router og fast ip ?
Avatar billede mikkel_hr Nybegynder
15. september 2004 - 09:33 #2
Er ikke sikker.
Han køre via tlf-forbindelsen. Fra tlf-stikket køre der en ledning til en port i routeren der hedder "wall". I routeren er der også en port der hedder Enet og derfra skal der køre et netkabel i computeren. Det fungere også helt fint! Men han skal som sagt bare lige aktivere det først! Underligt
Men tak for dit svar! :0)