Avatar billede hb5v6 Nybegynder
14. september 2004 - 20:27 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

må giv1bud godt sende breve ud?

http://www.ultraz.dk/forum/viewtopic.php?t=226

der kan i læse mere om det.. må de godt det? skriv det eventuelt i det andet forum
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
14. september 2004 - 20:32 #1
Avatar billede triple-x Nybegynder
14. september 2004 - 21:02 #2
linket du linker til Erik er jo kun til SMS email og andre elektroniske måder at sende post, Så vidt jeg forstår det er det kommet som et brev ind af døren.
Jeg skal dog ikke kunne sige om det er lovligt eller ej.
Jeg ville kigge lidt på www.startfirma.dk
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
14. september 2004 - 21:10 #3
Breve som i sådan nogle som postbudet bringer ud? Findes de stadig? ;)
Ok, jeg havde ikke lige tankerne i den retning.... Det er ganske rigtigt noget
ganske andet.
Avatar billede triple-x Nybegynder
14. september 2004 - 21:25 #4
erik - haha ;)
Avatar billede hb5v6 Nybegynder
14. september 2004 - 21:45 #5
hehe.. men ja det er breve som postbudende bringer ud ;)
Avatar billede hubs Nybegynder
15. september 2004 - 15:22 #6
Følgende er taget fra: http://www.aktiveforbrugere.dk/mediefonden/vriksomheder-reklamer.htm

Reklamer via personligt adresserede breve

En erhvervsdrivende må gerne sende reklamemateriale ved brug af personligt adresserede breve. Hvis du ikke ønsker at modtage reklamer på denne måde, kan du enten · meddele det til den erhvervsdrivende, eller · lade det notere i CPR-registeret i din bopælskommune

Den erhvervsdrivende skal hvert kvartal tjekke en liste fra CPR.-registeret over personer, der ikke ønsker personligt adresserede reklamer. Selvom du har frabedt dig reklamer, kan der altså gå op til et kvartal, før den erhvervsdrivende modtager oplysningen.

Hvis du ikke på denne måde har frabedt dig reklamer, skal den erhvervsdrivende, første gang han kontakter dig, tydeligt og forståeligt oplyse dig om din ret til at frabede dig reklamer og anvise en nem måde at gøre det på. Der må ikke kræves betaling for at registrere, at du ikke vil have reklamer.
Avatar billede hb5v6 Nybegynder
10. november 2004 - 00:11 #7
ok