Avatar billede hottadpole Nybegynder
14. september 2004 - 20:13 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

xp sp2

Da SP2 nu er frigivet på dansk kunne jeg tænke mig, at forhøre mig om denne tråd kunne bruges til erfaringer med, meninger om, løsningsmodeller samt div. info omkring SP2. Der er tilsyneladende nogle maskiner der går totalt i baglås ved installationen mens andre kører ufortrødent videre. Da jeg jo sådan set ikke leder efter et svar udlodder jeg et ringe antal point.
Avatar billede leif Seniormester
14. september 2004 - 20:20 #1
Har lige installeret den idag på en maskine i den Netcaé jeg arbejder, maskinen kører videre uden problemer !
Avatar billede leif Seniormester
14. september 2004 - 20:22 #2
Skal på min anden arbejdsplads imorgen og regner med at installere den første SP2 imorgen.
Avatar billede occir76 Nybegynder
14. september 2004 - 20:39 #3
http://support.microsoft.com/default.aspx?kbid=884130&product=windowsxpsp2

check lige denne officielle liste fra ms selv..

skal teste den i denne uge for en kunde.. og er sgu lidt skeptisk..

men det er hovedsagt "legacy" products den ikke kan arbejde sammen med mere.. f.eks har jeg hørt winnt servere skulle have en problem at snakke sammen med xp efter sp2--- ved ikke om det er reelt.. !!
Avatar billede haverslev Novice
14. september 2004 - 20:40 #4
Jeg har i dagens løb installeret SP2 på flere hjemme arb. plads maskiner
(enkeltvis) af forskellig fabrikat f.eks IBM,HP og Compaq uden problemer.
Avatar billede benneharli Juniormester
14. september 2004 - 21:22 #6
Har installeret den, og har ikke haft nogen problemer... Men har læst om flere der har *GG*
Avatar billede hottadpole Nybegynder
14. september 2004 - 21:24 #7
==> gratis jeg har skam allerede installeret og det ser fornuftigt ud. Irriterende at Messenger kommer rendende hele tiden, men den kan jo dresseres til at blive væk.
Avatar billede gratis Nybegynder
15. september 2004 - 02:56 #8
ok,havde jeg ikke lige forstået :)
Avatar billede hottadpole Nybegynder
15. september 2004 - 06:33 #9
Ved nærlæsning af mit første indlæg er det heller ikke umiddelbart indlysende. Ikke altid nemt at få hjerne, fingre og tastatur synkroniseret. :)
Avatar billede hottadpole Nybegynder
15. september 2004 - 19:22 #10
Det ser ud som om emnet er uddebateret. Hvis nogle vil have de 5 points deler jeg gerne ud. I modsat fald tager jeg dem selv.
Avatar billede benneharli Juniormester
15. september 2004 - 19:51 #11
Det er jo ikke et spørgsmål der sådan set kan svares på, så de må vist være til dig selv ;-)
Avatar billede gratis Nybegynder
15. september 2004 - 19:59 #12
jeg samler ikke på point,så dem snupper du bare selv :)
Avatar billede hottadpole Nybegynder
15. september 2004 - 20:42 #13
Som sagt så gjort. Tak for indlæggene til alle.