Avatar billede kreller1 Nybegynder
14. september 2004 - 19:35 Der er 9 kommentarer

Mirc Virus Plz Help Me

Ja som det står for overn.. Har fået mirc/irc virus
den skriver dette
You are infected with a trojan, please clean your PC (ID: 362).
Avatar billede forevernewbie Nybegynder
14. september 2004 - 19:42 #1
Avatar billede stormgod Nybegynder
14. september 2004 - 19:46 #2
jeg har også fået den virus...

Har brugt spykiller..  Den fjerner nogle af dem, men der er stadigvæk nogle popops der bliver ved med at komme.

Skriv lige hvis du har held med nogle af de ovenstående!
Avatar billede fromsej Praktikant
14. september 2004 - 19:56 #3
Spykiller!!!
Det placerer sit eget spyware på din PC.
Avatar billede stormgod Nybegynder
14. september 2004 - 20:05 #4
ok. vidste jeg ikke....

Skal jeg bruge et af de ovenstående så?
Avatar billede kreller1 Nybegynder
14. september 2004 - 20:21 #5
jeg har mcafee og den siger der er virus i det øverste link
Avatar billede forevernewbie Nybegynder
14. september 2004 - 20:24 #6
Det er der med garanti ikke, men prøv bare det nederste i stedet for
Avatar billede kreller1 Nybegynder
14. september 2004 - 20:28 #7
ok
Avatar billede Kengun Praktikant
16. september 2004 - 09:55 #8
Beklager at jeg bryder ind men kreller1 gider du at kigge ind her: http://www.eksperten.dk/spm/531270 ?
Avatar billede cyberz Nybegynder
16. september 2004 - 09:58 #9
hehe overskriften "Mirc Virus Plz Help Me" behøvede ikke være så lang...

her er tale om et typsik eksempel på en IRC bruger, havde han skrevet "Virus Plz Help" vill vi stadig have vidst at der var snakke om en IRC chatter.. PLZ og "Help Me" argh... jaja jeg har også engang været der.. :-P

ta' det endelig ikke som kritik, det var bare en sjov bemærkning :-)