Avatar billede affekatz Nybegynder
14. september 2004 - 15:05 Der er 6 kommentarer

Guide / gennemgang af axapta

Er der nogen der ligger inde med en guide/case/opgave hvor man kommer igennem de fleste af axapta's funktioner .... hvis ikke så er jeg interesseret specifikt i produktbuilderen hvor jeg kunen tænke mig en guide til at oprette et nyt produkt og hvordan det man laver så det kan konfigureres
Avatar billede affekatz Nybegynder
14. september 2004 - 15:06 #1
Jeg har guiderne og getting startet fra selve axapta men syntes ikke de er super gode
Avatar billede raffar Juniormester
29. september 2004 - 16:15 #2
Det ville jeg også være interesseret i.
Avatar billede affekatz Nybegynder
22. oktober 2004 - 13:45 #3
Jeg har selv lavet noget nu til product builder / inventory management modulerne ... jeg ved ikke hvor godt det er men hvis du er interesseret så kan du godt få det
Avatar billede raffar Juniormester
23. oktober 2004 - 13:52 #4
Lyder spændende - Det ville være super hvis du kunne sende det til raf at image.dk
Avatar billede affekatz Nybegynder
25. oktober 2004 - 08:23 #5
Jeg sender det når jeg kommer hjem idag
Avatar billede affekatz Nybegynder
27. oktober 2004 - 14:16 #6
tjek også:
http://technet.navision.com
http://groups.yahoo.com/group/development-axapta/

Hvis ikke du har dem iforvejen så opret et brugernavn hos MBS og yahoo, de fungerer som en form for news group / forum. Hos development-axapta er der over 9000 indlæg om alt mulig