Avatar billede kapsel Nybegynder
03. marts 2001 - 03:24 Der er 20 kommentarer og
1 løsning

endu en snyder..

hehe, jeg er normalt ikke typen som leder efter de onde [tm] snyder typer, men så helt tilfældigt det her:

http://www.eksperten.dk/spm/48394

Kig ham tbach\'s info, og drawn\'s info, og sammenlign de spørgsmål lidt... I kan se tbach skriver:

- Drawn

som underskrift..

væk med ham..
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
03. marts 2001 - 03:27 #1
*suk* bliver de aldrig klogere .. hvad er det for en verden vi lever i .. jeg tror sku snart jeg bestiller en spaceship ticket til Mars *GG*
Avatar billede burningice Nybegynder
03. marts 2001 - 06:13 #2
det kan jo også være at meningen var, takker dawn, altså noget han GØR... uhm, naaah... måske ikke ;)
Avatar billede repsac Nybegynder
03. marts 2001 - 09:25 #3
Ingen respekt til fuskere! - de sutter!
Men ... grunden til anklagen er måske lidt tynd ... ?
Avatar billede repsac Nybegynder
03. marts 2001 - 09:27 #4
\"ahhhhh - nu virker det!
takker drawn\" - det virker ret uskyldigt ... ?
Avatar billede milo Nybegynder
03. marts 2001 - 12:58 #5
ja synes også det er meget meget tyndt
Avatar billede makse Nybegynder
03. marts 2001 - 13:08 #6
Se evt. http://www.eksperten.dk/spm/47003

Spørgsmål er underskrevet - Drawn
Avatar billede kapsel Nybegynder
03. marts 2001 - 13:21 #7
makse - my point

tbach og drawn er éen og samme person..
Avatar billede kapsel Nybegynder
03. marts 2001 - 14:37 #8
..i kan evt. se http://www.ripe.net/cgi-bin/whois?query=undertakers.dk .. Ejeren af domænet hedder \"Thomas Bach Andersen\", altså tbach..

..og hans e-mail er drawn@undertakers.dk - det skriver han selv på http://www.eksperten.dk/spm/47003
Avatar billede ezzuk Nybegynder
03. marts 2001 - 14:50 #9
jeg har 1285 profiler på eksperten! :-)

tdaugaard
erikjacobesen
sjensen
osv.....
Avatar billede drawn Nybegynder
03. marts 2001 - 17:24 #10
tror lissom jeg kommer til at give dig en på låget en dag kapsel..
Avatar billede drawn Nybegynder
03. marts 2001 - 17:29 #11
jeg er normalt ikke typen som leder efter de onde [tm] snyder typer, men så helt tilfældigt det her..

LOL!

hvis jeg skal sætte et par ord på det.. ville jeg kalde det et mere personligt indgreb..

stop med at genere mig offentligt.. Hvis du vil mig noget siger du det bare til mig..

hvis du bliver ved på denne måde, løber du desværre ind i øretæver..

- drawn
Avatar billede drawn Nybegynder
03. marts 2001 - 17:29 #12
forresten.. jeg ved ikke HELT hvor tilfældigt det var..
Avatar billede kapsel Nybegynder
03. marts 2001 - 17:36 #13
lol drawn - flere trusler, det bliver admin nok glad for at se.. eneste jeg har gjort mod dig her, er at afsløre dig som en snyder, thats all.. ingen grund til at blande andre ind i vores personlige problemer..
Avatar billede kapsel Nybegynder
07. marts 2001 - 22:35 #14
admin ?
Avatar billede drawn Nybegynder
07. marts 2001 - 22:59 #15
nice kapsel..
Avatar billede andreas_admin Nybegynder
09. marts 2001 - 19:40 #16
drawn/tbach slettes
Avatar billede ezzuk Nybegynder
09. marts 2001 - 22:10 #17
hej, jeg har en computer. Det er grunden til at jeg kan være på Internettet. Jeg har også et modém!
Avatar billede dar Nybegynder
13. marts 2001 - 18:19 #18
kapsel>> Skru dig! Det her er sguda for tyndt!
Avatar billede dar Nybegynder
13. marts 2001 - 18:19 #19
lallehat!
Avatar billede andreas_admin Nybegynder
19. marts 2001 - 16:44 #20
kapsel>> Luk spm. !!
Avatar billede kapsel Nybegynder
19. marts 2001 - 20:51 #21
sorry, en fejl