Avatar billede c-lund Nybegynder
14. september 2004 - 12:36 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Form felt

Er der nogen der ved om man kan få en form til at se sådan ud:
http://www.frozen-design.dk/fun/form.gif
Avatar billede sup Nybegynder
14. september 2004 - 13:25 #1
Det kan man sagtens. enten ved at lave en div med et background-image som billedet viser og en input indeni. Man kan også lave den ved hjælp af tables hvor du bruger  baggrundsbilleder på dine celler. Gør den lidt mere dynamisk.

Sup.
Avatar billede c-lund Nybegynder
14. september 2004 - 13:30 #2
hvis jeg nu laver det til et BG i en celle, skal selve form feltet jo være ret lille, og hvordan gør jeg det
Avatar billede sup Nybegynder
14. september 2004 - 14:08 #3
du kan bruge styles til at definere form feltet, som f.eks at sætte border på input feltet til 0 og tekst størrese osv.
Eller hvis du har problemmer med det, kan du placere form feltet inde i en div og lave styles til den istedet.. :)

Begge virker vil jeg tro..

Sup.
Avatar billede sup Nybegynder
14. september 2004 - 14:18 #4
ved nærmere eftertanke skal du sætte baggrundsbilledet på din input istedet for din td da input feltet vil lave en hvid box.

Sup.
Avatar billede dotcom1 Nybegynder
14. september 2004 - 14:26 #5
Du har to ens åbne spørgsmål: http://www.eksperten.dk/spm/539513 Du må hellere lukke det andet. ;)
Avatar billede c-lund Nybegynder
14. september 2004 - 15:05 #6
har godt nok rodet en del med de der styles, men har ikke lige kunne få det til at virke ordentlig, hvis det er nogen af jer der har mod på at prøve vil jeg godt smide 100 p oven i
Avatar billede c-lund Nybegynder
14. september 2004 - 15:06 #7
>> dotcom1
ja det er rigtig, den sagde fejl første gang jeg oprettede. tak
Avatar billede c-lund Nybegynder
14. februar 2006 - 13:34 #8
Slut