Avatar billede blood Nybegynder
14. september 2004 - 12:01 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Print problemer mellem win98 og xp (Brother HL 1230)

Jeg har problemer problemer med at få min printer til at virke over netværket....!

Printeren er installeret på min XP Home maskine hvor den virker fint helt uden problemer....

Men på min win98 maskine har jeg problemer.. Printeren bliver fundet og ser ud til at virke fint..Det gør den også! men kun på den første side.
Der efter låser spolen og udskriver tomme sider ud indtil jeg slukkker printeren...

Tror i det er muligt at finde hjælp her hos jer???
Avatar billede halifax Nybegynder
14. september 2004 - 12:19 #1
Kunne tyde på fejl ved driveren på 98'eren. Har du prøvet at afinstallere og geninstallere printeren på den.
Avatar billede blood Nybegynder
14. september 2004 - 12:23 #2
Op til flere gange!
Avatar billede jens_vejmand Nybegynder
17. september 2004 - 20:49 #3
uninstall den gamle prinrer du havde på windows 98. det er ikke nok kun at slette iconnet fra control panelprinter. du skal afinstaller alt software der har være med til den.
Avatar billede blood Nybegynder
03. december 2004 - 21:59 #4
Brother kendte godt til fejlen...
De har nu langt om længe udgivet en opdatering til xp.

Den kan self. findes på deres HP.