Avatar billede c-p-h Nybegynder
13. september 2004 - 17:51 Der er 1 løsning

Cybercity som fastnet?

Har netop set at man kan få cybercity som fastnet telefoni?

Nogle der har erfaringen med dem?
Avatar billede spirit2spirit Nybegynder
23. april 2005 - 09:43 #1
Jeg fik det for en måneds tid siden og det fungerer upåklageligt, må jeg sige:-)

mit problem har kun været at jeg ikke kunne få det tilsluttet, så det fungerede og måtte derfor have hjælp fra cybercitys kundeservice. Det viste sig så, at jeg skulle fjerne splitteren helt for at få den til at virke. Hvilket ikke var en del af tegningen;-)

Jeg var kunde hos Cybercity i forvejen og får telefoni for 99kr oveni, idet jeg betaler 395 for min hurtige forbindelse. Jo bedre forbindelse du har på internet, jo billigere bliver det for dig at have telefoni.

Men som sagt, har jeg intet at klage over. Der var en enkel dag, hvor det havde skrattet lidt (vi kunne ikke høre det, kun de andre), men der har ikke været noget siden. Så det fungerer :-)

Du skal dog huske, at din router altid skal være tændt (men ikke computeren) og din telefon skal tilsluttes routeren, hvilket jo så betyder at det har betydning for hvor din telefon kommer til at stå i hjemmet. Medmindre du har en trådløs som jeg, for så er den jo lige til at tage med rundt  og langt væk fra computeren ;-)