Avatar billede it-supporteren.dk Nybegynder
13. september 2004 - 14:43 Der er 48 kommentarer og
3 løsninger

Logo til ny butik/netbutik

Hej Eksperter

Er der nogen der kan lave et fedt flot logo, til navnet LagerZalg ??????

Se evt. på hjemmesiden www.lagerzalg.dk hvordan det Z`et gerne må være meget større end de andre bogstaver.

Skal være flot til en stor butiksrude, samt top til hjemmeside.

Gerne i de nogle gule lignende farver..
Avatar billede e_s_n Nybegynder
13. september 2004 - 14:52 #1
Hey hvor grafisk skal det være ??

og hvor meget bå det fylde ??
Avatar billede ffanno Nybegynder
13. september 2004 - 15:18 #2
hvor stort.. og hvordan vil du have det til at se ud.. skal det være det samme som hjemmesiden bare med lidt flere effekter på :O uddyb dig lidt.
Avatar billede ffanno Nybegynder
13. september 2004 - 15:27 #3
jeg har et logo.. send din E-mail så kan jeg sende den.
Avatar billede weblex Nybegynder
13. september 2004 - 16:55 #4
Avatar billede weblex Nybegynder
13. september 2004 - 16:58 #5
ffanno -> Her på E har vi følgende regel:

Det er ikke tilladt at tildele point for en løsning der ikke er tilgængelig for alle Ekspertens brugere.

Du skal med andre ord uploade dit forslag.
Avatar billede ffanno Nybegynder
13. september 2004 - 16:59 #6
okay :) sorry.. vidste jeg ikke... skal jeg da nok huske.. ;)
Avatar billede weblex Nybegynder
13. september 2004 - 17:02 #7
:o)
Avatar billede it-supporteren.dk Nybegynder
13. september 2004 - 19:25 #8
Størrelses mæssigt, aner jeg ikke noget om faktisk.... Jeg ved at reklame manden snakkede noget om at det blev 98 cm i højden i ruden...........

Men kan man ikke altid lave det mindre eller større????.

Det vigstigste er vel at få det til at ligne noget!!!

MVH
Avatar billede it-supporteren.dk Nybegynder
13. september 2004 - 19:29 #9
FFanno kan du ikke sætte det på så vi alle kan se det............. ;-)

Nu har du jo pralet med det He He
Avatar billede morgel Nybegynder
14. september 2004 - 02:00 #10
Avatar billede zhark Nybegynder
14. september 2004 - 14:54 #11
Hvis det skal ændres så meget er det vel nødvendig med vektor? Jeg har lavet et forsøg (også) :)
http://home.gvdnet.dk/~pouls/Vis/lager-a1.gif
http://home.gvdnet.dk/~pouls/Vis/lager-a2.gif
http://home.gvdnet.dk/~pouls/Vis/lager-a3.gif
Avatar billede it-supporteren.dk Nybegynder
14. september 2004 - 16:09 #12
Jeg kunne godt tænke mig en lille himstergims, ting, eller fugl, et eller andet som man kan bruge sammen med navnet.....
Avatar billede weblex Nybegynder
14. september 2004 - 16:15 #13
Det kan du jo godt få, men er der et af logoerne du kan bruge? Lidt feedback er velkomment :o)
Avatar billede it-supporteren.dk Nybegynder
14. september 2004 - 19:03 #14
Weblex jeg kan godt li` det du har lavet, men måske lidt mere som zhark, med de streger der går længere ud med de pile.....

Hvis Zhark`s måske var med en skrifttype mere som din.....

Der var en jeg kendte der lavede et oplæg på et stykke papir.... Og der var Z drejet med det øverste til venstre så det gik ned og stoppede lige inden det ramte R`et i den ene side og A`et i den anden....... Og var selvfølgelig meget større end de andre bogstaver......

Men mange tak for budene..... Og flere forskellige er meget velkomne...
Avatar billede zhark Nybegynder
14. september 2004 - 19:10 #15
OK - jeg skulle lige til at klage over respons :)
Har ændret lidt, men anden skrift osv. er da intet problem, oreløbigt så - hvad synes du om fuglen?
http://home.gvdnet.dk/~pouls/Vis/lager-lille.gif
http://home.gvdnet.dk/~pouls/Vis/lager-stor.gif
eg prøver en anden skrift.
Avatar billede weblex Nybegynder
14. september 2004 - 19:14 #16
zhark -> jeg har bare anvendt verdana i italic (et lille staldtip :o))
Avatar billede zhark Nybegynder
14. september 2004 - 19:18 #17
Det var da nu helt bevist jeg prøvede den spec. skrift, men det var så ik' dagen :)
Avatar billede weblex Nybegynder
14. september 2004 - 19:20 #18
He he - nu var det altså ikke mig som foretrak min egen...
Avatar billede it-supporteren.dk Nybegynder
14. september 2004 - 19:37 #19
Zhark den med fuglen er rigtig flot synes jeg....... Men det behøver nu ikke lige præcis være en fugl....det var bare for at indikere at jeg godt kunne tænke mig et eller andet med i logoet....så det ikke kun er skrift..... Men godt gået Zhark....det er sku flot...det med skrifttypen har jeg jo været inde på, men du skriver jo selv at du vil prøve en anden skriftype
Avatar billede it-supporteren.dk Nybegynder
14. september 2004 - 19:45 #20
Zhark Den fugl er det en clipart eller er det noget du har lavet selv....for jeg skulle ikke gerne ryge ind i problemer med Copyright osv...
Avatar billede zhark Nybegynder
14. september 2004 - 20:14 #21
Helt ærligt kan jeg ikke huske den fugl, jeg sidder ofte og øver mig i Illustrator og tegner figurer, jeg har tegnet den i vektor, men det er efter en figur fra??
http://home.gvdnet.dk/~pouls/Vis/lager-ny.gif
http://home.gvdnet.dk/~pouls/Vis/lager-ny1.gif
PS.: Har du selv en ide (billede) til en figur vil jeg gerne lave den i vektor, så kan den jo forstørres uendeligt osv.
Avatar billede it-supporteren.dk Nybegynder
14. september 2004 - 20:18 #22
Der var lige en der spurgte mig om det var i noget der hed Vektor.... Så jeg kan bruge det på store skilte???
Avatar billede it-supporteren.dk Nybegynder
14. september 2004 - 20:22 #23
var vidst lidt for langsom med det med vektor....

Jeg kan godt li` den fugl....... Men hvad med en ladvogn fra siden. fyldt med gode varer he he.......
Avatar billede zhark Nybegynder
14. september 2004 - 20:26 #24
Ja det er netop lavet i vektor! Og du kan naturligvis få *.ai filen, de *.gif er jo kun lige for at vise det, de fylder jo nærmest intet. Man kan ikke uploade en *.ai fil så den ses, men filen kan naturligvis downloades
Avatar billede zhark Nybegynder
14. september 2004 - 22:30 #25
Kan ik' finde enladvogn:
Men her er en MC med "pakker" ;)))
http://home.gvdnet.dk/~pouls/Vis/lager-gas.gif
Avatar billede it-supporteren.dk Nybegynder
14. september 2004 - 23:02 #26
Zhark Jeg kigger lige lidt mere på det i morgen....... Men den her http://home.gvdnet.dk/~pouls/Vis/lager-ny1.gif kan du lave den med lidt forskellige skrifter, altså måske med den skriftype, men lave Z`et som i de tidligere.....
Avatar billede zhark Nybegynder
15. september 2004 - 01:14 #27
Avatar billede e_s_n Nybegynder
15. september 2004 - 16:04 #28
hej It-supporteren.dk  kan dette bruges ??

http://www.e-s-n.dk/lagersalg.gif  nem at lave større  og kan bruges til skilte også
Avatar billede it-supporteren.dk Nybegynder
15. september 2004 - 17:30 #29
E_S_N Kan du bruge en skriftype noget lignende det zhark laver til sidst.... F.eks som dette http://home.gvdnet.dk/~pouls/Vis/minion.gif

For jeg kan rigtig godt li` det Z.... Men bare fjern Lageret:........ Jeg holder mig sgu alligevel til ren tekst.......tror det er for vanskeligt at få lavet til en rude med den fugl....Selvom jeg rigtig godt kan li`den......
Avatar billede e_s_n Nybegynder
15. september 2004 - 17:40 #30
den jeg lavede med ren tekst ??  og mit Z eller  Hans ??
Avatar billede it-supporteren.dk Nybegynder
15. september 2004 - 17:52 #31
Hvis du laver denne her med en anden tekst.....http://www.e-s-n.dk/lagersalg.gif

En magen til den jeg skrev i den anden........

Kan rigtig godt li dit Z :)
Avatar billede e_s_n Nybegynder
15. september 2004 - 17:54 #32
prøver lige med en lidt anderledes skrift til lager alg
du kan tjekke den om 2 min på samme link og så 1 før .gif
Avatar billede e_s_n Nybegynder
15. september 2004 - 17:59 #33
Avatar billede e_s_n Nybegynder
15. september 2004 - 18:02 #34
eller www.e-s-n.dk/lagersalg2.gif  nu står lager alg  med samme skift som zhark's
Avatar billede e_s_n Nybegynder
15. september 2004 - 18:05 #35
Avatar billede it-supporteren.dk Nybegynder
16. september 2004 - 19:06 #36
Bare rolig jeg skal nok snart dele nogle point ud..... Det er bare ikke nemt at vælge...... Det er jo noget der kommer til at være sådan i mange mange år...... Hvis ellers foretningen kommer til at køre ;-)
Avatar billede zhark Nybegynder
16. september 2004 - 19:34 #37
esn>
Hvordan vil du forstørre det til ca. 1m??
Avatar billede e_s_n Nybegynder
17. september 2004 - 13:46 #38
tjo ser du...  sidder med et program hvor jeg kan lave billedet lige så sort som jeg vil
Avatar billede grafikeren Nybegynder
17. september 2004 - 16:14 #39
Bare lige en lille kommentar. Jeg er grafiker i et stort skiltefirma, hvor vi laver skilte og dekorationer til hele landet. Foliedekorationer til en rude skal laves i vektor grafik (.ai, .eps, .cdr og lignende). Hvis du vil lave det med et billede, som esn's, så skal det laves på billedfolie, og det koster en spids.

Når man laver logo'er til skilte, skal man ikke have billeder og lignende med. Synd jeg ikke kan se zharks længere... Ville gerne give et bud på et par logo'er.
Avatar billede grafikeren Nybegynder
17. september 2004 - 17:38 #40
Lidt eksempler fra min side: http://www.skovhuswebdesign.dk/exp/lagerzalg.htm

Da jeg ikke har kunnet se zharks eksempler ved jeg ikke rigtig hvad du kan li'... Du må sige til! :o)
Avatar billede zhark Nybegynder
17. september 2004 - 18:02 #41
Du kan da godt se et forsøg fra mig :)
Den lidt mørke baggrund er vist hvad der passer til hans HP, men den kan jo evt. nemt ændre. http://home.gvdnet.dk/~pouls/Vis/lager-dk.gif
Avatar billede it-supporteren.dk Nybegynder
18. september 2004 - 08:22 #42
Grafikeren: De er sgu også fede dem du har lavet ;-)

Jeg er rigtig meget i tvivl om hvad jeg skal bruge.....

Har også lavet en selv.... http://www.lagerzalg.dk/lagerzalg3.gif

Til alle: Uanset hvad det bliver jeg vælger at bruge, så regner jeg med at I deler pointene ;-) Også selvom det måske er mit eget jeg bruger......
Avatar billede grafikeren Nybegynder
18. september 2004 - 12:15 #43
Fordelen ved at vælge én af mine eller zharks er at de ligger klar til skilteproduktion
Avatar billede it-supporteren.dk Nybegynder
18. september 2004 - 14:05 #44
Grafikeren: Jo men det er jo det at man skal være sikker på hvad man tager.... Det er jo ikke så godt at skifte logo, som lille nystartet butik.....
Avatar billede it-supporteren.dk Nybegynder
20. september 2004 - 09:31 #45
Grafikeren Det logo der er i midten..... Er nok meget interresant..... Hvornår ville det være muligt at få den i vektor, eller hvad det nu hedder???
Avatar billede it-supporteren.dk Nybegynder
20. september 2004 - 12:00 #46
Grafikeren: Nej det skal nok være nummer 2 fra toppen... Det kan jeg godt li´
Avatar billede grafikeren Nybegynder
20. september 2004 - 12:25 #47
Avatar billede it-supporteren.dk Nybegynder
20. september 2004 - 18:54 #48
Grafikeren: Her er dine point http://www.eksperten.dk/spm/541803

Tak for hjælpen....
Avatar billede it-supporteren.dk Nybegynder
20. september 2004 - 18:56 #49
Tak for hjælpen alle sammen.......
Avatar billede grafikeren Nybegynder
27. september 2004 - 12:28 #50
Så jeg får altså ikke nogen point... hm.
Avatar billede grafikeren Nybegynder
28. september 2004 - 01:23 #51
Det kan ikke være rigtigt.