Avatar billede lizard Nybegynder
11. oktober 1999 - 15:08 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Kender nogen til FDF-format i forbindelse med ASP???

Jeg har hørt, at man kan bruge Adobe Acrobat til at lave fdf-filer, som kan arbejde sammen med access db'er...Jeg har downloadet fdf-toolkit'et fra adobe's hjemmeside, men kan ikke rigtig finde ud af, hvordan man gør...

Er der nogen, der kender til steder, hvor man kan lære mere om det? Evt. se eksempler på dens brug? Og det SKAL være til ASP-brug...!

Gode råd, og gode links er velkomne...
Avatar billede ziber Nybegynder
11. oktober 1999 - 15:19 #1
mener du ikke pdf filer ?

Hvis så, skal du bruge en pdf writer, en addin til word, som gør det muligt at gemme i pdf format. Derefter kan du editere i pdf.
Avatar billede lizard Nybegynder
11. oktober 1999 - 15:41 #2
ziber: nej, jeg mener fdf-filer (Forms Data Format) PDF-filer kender jeg, men kun hvordan man f.ex. omdanner et word-doc til pdf-format...

Avatar billede hnteknik Novice
11. oktober 1999 - 17:59 #3
Jeg har prøvet at være inde på Acrobats egen support side, og der er ikke meget hjælp at hente (endnu).

Giv mig et praj, hvis du kan få noget til at køre i ASP ( ikke CGI).

Til jer andre:  Man kan lave fdf filer som har en grafisk form (eks. en indscannet blanket) til indtastning af data. Smart men tilsyneladende ikke særligt udbredt.

Henrik

Avatar billede villadsen Nybegynder
11. oktober 1999 - 21:17 #4
Er det ikke noget med nogen spejdere?
Avatar billede ziber Nybegynder
12. oktober 1999 - 10:12 #5
Villadsen>>>> LOL  - jo eller fpf hmm de var nu mine favoritter
Avatar billede villadsen Nybegynder
13. oktober 1999 - 03:49 #6
Har du set denne:
http://www.adobe.com/products/acrobat/pdfs/acr4formssysnotes.pdf

Det ser ud til at det kun virker den ene vej:
asp->fdf
Avatar billede lizard Nybegynder
13. december 1999 - 10:45 #7
Jeg lukker dette spørgsmål, da det jo - som de fleste af jer også har sagt - ikke er særligt udbredt :o( Men det var blot en tanke...
Tak for deltagelsen! :o)