Avatar billede soti Nybegynder
02. marts 2001 - 21:44 Der er 4 kommentarer

Jeg skal sætte en amd thunderbird i mit bundkort!

Hej!!

Jeg skal sætte en amd thunderbird i mit bundkort. Problemet er at jeg har hørt at man skal være meget forsigtig. Spørgsmålet er om jeg skal gøre dette selv eller tage den til en pc butik og få dem til at gøre.

Ps: jeg har sat en cpu i før men nu er jeg mere nervøs.!!
Avatar billede a-torsten Nybegynder
02. marts 2001 - 21:46 #1
Hvis du har gjort det med succes før, så ser jeg ikke en grund til at du ikke kan gøre det igen.....

Hvis det var mig, så ville jeg gøre det selv...... Men hvis du er meget nærvøs, så er det måske bedst at tage net i butikken, så ligger ansvaret jo ike hos dig...

-Anders
Avatar billede bantz Nybegynder
02. marts 2001 - 21:55 #2
Man skal være rimelig forsigtig med t-birds.
Lad være med at \"vrikke\" cooleren for meget....
Hvis du er nervøs så vent lidt eller tag den til en butik...
Der findes vist nok guides på forskellige hardware sites til hvordan man sætter dem i...
Avatar billede makse Nybegynder
02. marts 2001 - 21:57 #3
Det er ikke noget problem at sætte selve processoren i.
Problemet som jeg har hørt og læst om, er når man skal monetere køleren. Specielt Chrome Orb, Super Orb, FOP32 og FOP38 kølerne kræver stor omhu at montere.
Læs evt. her: http://www.overclocking.dk/dk/asp/views.asp?table=artikler&id=181

Så det var måske en ide at få din hardware pusher til at montere den.
Avatar billede hrjensens Nybegynder
07. maj 2001 - 22:42 #4
Hej igen !

For mig har der ingen problemer været - kører du slot eller socket ?

Mvh.

Peter