Avatar billede lahoch Nybegynder
13. september 2004 - 12:08 Der er 27 kommentarer

Logo til cykelside - præmie 250 kr.

Jeg har brug for et nyt og mere prof udseende logo til cykelportalen cybercycling.dk, og behøver kreativ assistance.

Logoet skal bruges i sitets gennemgående topbanner, men også på brevpapir o.l - evt. i en versioneret udgave.

Krav/forventninger iøvrigt til logo:
* Payoff'et "Alt om cykelmotion" skal indgå i løsningen
* Lyse og venlige farver
* Må gerne afspejle en vis seriøsitet - uden at være kedeligt
* Skal IKKE signalere professionel cykling

Pas på med at tage for meget udgangspunkt i farver/stil på cybercycling.dk, som er ved at redesignes.

Evt. fortsat samarbejde med vinderen i forbindelse med redesign.

Vinder offentliggøres her mandag den 20/9. Jeg forbeholder mig ret til ikke at udbetale "præmien", hvis jeg slet ikke kan bruge nogen af de indkomne forslag!

Lars
www.cybercycling.dk
Mail: lhc(snabela)cybercycling.dk
Avatar billede hb5v6 Nybegynder
13. september 2004 - 15:32 #1
så på logoet skal der stå:

Cybercycling
- alt om cykelmotion
Avatar billede lahoch Nybegynder
13. september 2004 - 15:39 #2
Helt præcist:

CyberCycling.dk
- alt om cykelmotion
Avatar billede hb5v6 Nybegynder
13. september 2004 - 15:52 #3
skal baggrund farven være hvid? eller har du nogle specielle ønsker?

Evt farverne? skal det være gråt eller vil du ha Blå osv. indblandet.. er bare hva du har tænkt dig med det kommende design..
Avatar billede nfk Nybegynder
13. september 2004 - 16:01 #4
jeg har lavet et udkast så må du jo komme med noget kritik så jeg kan sporer mig lidt nærmere ind på hvordan det skal være her er forslaget i hvert fald: www.php2004.1go.dk/cyber.htm (kopier linket og sæt ind)
Avatar billede lahoch Nybegynder
13. september 2004 - 16:01 #5
Ja, jeg vil foretrække hvid baggrund. Ellers er jeg ikke fastlagt mht. de farver som skal indgå i selve logoet - her er jeg åben overfor forslag. Det er så muligt at farverne i logoet kommer til at spille en rolle for basisfarverne i det ny design.
Avatar billede nfk Nybegynder
13. september 2004 - 16:01 #6
hovsa www.php2004.1go.dk/cyber.gif (stadig væk kopier og sæt ind)
Avatar billede lahoch Nybegynder
13. september 2004 - 16:15 #7
nfk: Jep, det er bestemt noget i den stil. Fonttypen er måske lidt for cyberspace-agtig og den blå farve leder tankerne i retning af noget maritimt...
Avatar billede nfk Nybegynder
13. september 2004 - 16:17 #8
okay jeg kigger nærme på det senere... det med farven..? hvilken farve passer godt med cykling? som er lys og venlig
Avatar billede lahoch Nybegynder
13. september 2004 - 16:22 #9
Måske grønne nuancer(natur)og grå (asfalt) - men jeg nok er lidt "farvet" af det website jeg sidder og kigger på dagligt. Er på vej ud, men vender tilbage i aften.
Avatar billede hb5v6 Nybegynder
13. september 2004 - 16:26 #10
http://img88.exs.cx/img88/6936/eks.gif

Hvad syntes du om dette?
cykel løberen er en clipart som jeg har ændret.
Avatar billede nfk Nybegynder
13. september 2004 - 16:27 #11
jeg har måske fundet en middelvej: www.php2004.1go.dk/cyber2.gif (kopier sæt ind)
Avatar billede hb5v6 Nybegynder
13. september 2004 - 16:27 #12
der er ingen farver på mm.. men kan der snildt komme :)
Avatar billede nfk Nybegynder
13. september 2004 - 16:28 #13
hvis det har interesse kan jeg evt. animere banneret i flash?!
Avatar billede hb5v6 Nybegynder
13. september 2004 - 16:29 #14
sig lige til hvis jeg er helt gal på den hehe..
ved jo ik om du vil ha noget stilet eller logo agtigt eller hvad, det skal vel ikke se for high tech ud?
Avatar billede lahoch Nybegynder
14. september 2004 - 00:26 #15
Foreløbig tak for gode forslag fra nfk og hb5v6. Opgaven er stadig åben frem til mandag d. 20/9, og flere forslag er velkomne.

Generelle spørgsmål opgaven/løsningen prøver jeg gerne at svare på her, men jeg vil foretrække at tage dialogen om et bestemt logo direkte med designeren via mail (det skulle være tilladt, når der er præmie og ingen points)...min mail: lhc(snabela)cybercycling.dk

Håber dette kan accepteres ;-)
Avatar billede lahoch Nybegynder
14. september 2004 - 00:32 #16
Flashanimeret logo/banner (nfk)? Nej, det er et still-logo jeg i første omgang er interesseret i.
Avatar billede hb5v6 Nybegynder
14. september 2004 - 18:42 #17
hvad syntes du om mit forslag? er det i den forkerte ende? eller hvordan? skal jeg blive ved, med at lave noget og i hvilken retning?
Avatar billede lahoch Nybegynder
14. september 2004 - 21:38 #18
Hej hb5v6. Indrømmet, jeg synes ikke helt dit logo passer så godt med min smag - smag og behag er jo som bekendt forskellig. Måske vil jeg nok foretrække noget mere stilrent og enkelt. Men du er velkommen til at forsøge dig igen, hvis du har mod på det.
Avatar billede morgel Nybegynder
14. september 2004 - 23:24 #19
Avatar billede morgel Nybegynder
15. september 2004 - 13:48 #20
Ser lige at der mangler et .dk på mit bud, -det kommer på hvis du kan bruge det til noget!

mvh
Avatar billede lahoch Nybegynder
15. september 2004 - 15:22 #21
morgel: Ok, indgår i puljen. Dog rammer dit valg af cykeltype ikke plet. Min målgruppe kører på racercykler.
VH
Avatar billede morgel Nybegynder
15. september 2004 - 19:13 #22
Well, -det mindste skulle være at smide et gedebukkestyr på geden, - faktisk er selve stellet lavet ud fra en skitse af en racer, -så selve formen skulle der ikke være noget galt i.

Mvh
Avatar billede morgel Nybegynder
20. september 2004 - 15:30 #23
Nåhh, - hvornår sker der noget?...
Avatar billede nfk Nybegynder
20. september 2004 - 17:08 #24
hmm så er det da vidst i dag vi skal have afgørelsen?!...
Avatar billede lahoch Nybegynder
20. september 2004 - 17:49 #25
Allright. Det blir'så........Nfk som løber med laurbærene. Jeg synes dit forslag er  stilrent og flot. Tak til jer der ellers bidrog med gode forslag.

Nfk, kontakt mig venligst på e-mailen, så du kan få præmien udbetalt!

Mvh
Avatar billede nfk Nybegynder
20. september 2004 - 23:21 #26
Har du fået min mail?!
Avatar billede lahoch Nybegynder
20. september 2004 - 23:43 #27
Jep, er returneret...!