Avatar billede nash7 Nybegynder
13. september 2004 - 11:13 Der er 2 kommentarer

BT på min Dell L800??

Jeg har købt en brugt Dell L800 og ville prøve at bruge min S/E T630 sammen med den. Men jeg kan ikke rigtig få liv i min BT på pc!! Ikonet i højre hjørne er blåt med rødt i som skulle betyde at der er slukket, men højreklikker jeg på ikonet så kan jeg ikke tænde for det men kun gå ind i indstillinger.. Og klikker jeg på fanebladet Hardware viser den at Bluetooth device is not found!!

Betyder det at min driver ikke er installeret og hvad gør jeg så?? Har været inde på Dells hp men der er jo mange forskellige drivere at hente..

Håber nogle kan hjælpe mig her :o)
Avatar billede kox Nybegynder
20. september 2004 - 14:21 #1
prøv at gå i kontrolpanel > ydelse og vedligeholdelse > system > fanebladet hardware, derfra går du i enhedshåndtering.
øverst på listen vil de komponenter der ikke er installeret drivere til være markeret med udråbstegn, rødt eller noget andet der henleder opmærksomheden.
Avatar billede kox Nybegynder
20. september 2004 - 14:26 #2
under din bærbare sidder der garanteret et mærkat, jaja der sidder jo mange :o), en smal hvid en med en stregkode på og et 7-cifret bogstavs-tal kombination. hvis du skriver dette nummer under service-tag her: http://support.euro.dell.com/dk/da/index.asp?segment=DHS&rlevel=5&referrer=%2Fdk%2Fda%2Ffilelib%2Findex%2Easp så kommer der en liste med de relevante drivere for dit system frem