Avatar billede mudsteren Nybegynder
12. september 2004 - 20:09 Der er 6 kommentarer

Installation af Windows XP Pro på SATA HD

Dette er forhåbentligt et let spørgsmål, men det volder mig stadig en masse problemer.
Problemet er at jeg skal installere win xp på en SATA HD, men når den når til 100% og er færdig med at installere, opstår der en fejl og og lukker ned. Den siger at win har lavet en fejl, og er nød til at lukke ned for ikke at gøre nogen skade.

Jeg har så prøvet med nogle forskellige win xp cd'er men det samme sker hver gang, så ville høre om der er nogle af jer der kender en løsning på mit problem?!

Jeg har fået nogle cd'er med nogle drivere med da jeg købte computeren, men ved ikke om de har noget med problemet at gøre?!

Computer info.
Bundkort: Asrock P4i65GV
HD: Samsung sp1213c

Hvis i mangler mere info, så spørg endeligt.

På forhånd tak...
Avatar billede Slettet bruger
12. september 2004 - 20:12 #1
er din xp cd en pirat kopi ?? hvis det er ... så forvent ikke hjælp fra www.exp.dk
Avatar billede mudsteren Nybegynder
12. september 2004 - 20:16 #2
Kan jeg forsikre dig om at det ikke er, for så havde jeg ikke været så dum at spørge her. Har dog haft lånt en vens cd, for at se om det gjorde nogen forskel, men det gjorde det som sagt ikke.
Avatar billede peet-49 Novice
12. september 2004 - 20:44 #3
En ramfejl kan være årsagen.
Avatar billede mudsteren Nybegynder
13. september 2004 - 15:36 #4
Er der ikke andre der har et bud på hvad det kan være eller hvad jeg kan gøre?! Har nemlig ikke lige en ram-blok jeg kan smide i for at teste det...
Avatar billede Slettet bruger
13. september 2004 - 17:43 #5
fik du formateret din hdd under installation ?
Avatar billede mudsteren Nybegynder
14. september 2004 - 19:04 #6
Ja, den er blevet formateret.