Avatar billede zico1968 Nybegynder
12. september 2004 - 11:14 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

xp home - min bærbare pc slukker efter 10-30 minutter - uden grun

Min bærbare pc slukker uprovokeret. Den kører på alm. strøm. Da batteriet ikke virker. Der er ikke et præcist mønster for hvornår den slukker.
Jeg har kørt en virus scan og checket med ad-aware.
Det kan naturligvis være en hardware fejl. Men jeg mangler altså nogle løsningsforslag
Avatar billede peet-49 Novice
12. september 2004 - 11:19 #1
Har du været i bios, den er måske sat op til, at slukke ved en bestemt temperatur.
Avatar billede zico1968 Nybegynder
12. september 2004 - 11:37 #2
Nej har ikke været i bios, den er sat den til default indstillinger.
Avatar billede blees_jelling Nybegynder
12. september 2004 - 12:59 #3
Jeg oplev forleden dag at min gjorde det samme - efter jeg har haft den i over et år. Tænkte på varmen også - og nu har jeg kladset den op - så den få luft nedenunder - og det er ikke skete siden.

Prøv - simpel løsning. /B
Avatar billede zico1968 Nybegynder
12. september 2004 - 19:23 #4
Jeg har netop klodset pc'en op. Det er en anelse usmart, men det virker. Pc har nu kørt i en time - ny rekord.
Hvis det er varmen, hvordan kan jeg checke det og findes der programmer der monitorere det.
Avatar billede zico1968 Nybegynder
13. september 2004 - 15:29 #5
Jeg lukker spørgsmålet og laver et nyt under hardware... Det er en hardware ting. Takker for svarene peet49 og blees
Avatar billede zico1968 Nybegynder
13. september 2004 - 15:29 #6
spørgsm
Avatar billede blees_jelling Nybegynder
13. september 2004 - 15:57 #7
Zico - hverken point eller karma? snøft snøft ...