Avatar billede kenngth Nybegynder
12. september 2004 - 11:01 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Hvordan kan jeg bestemme den vertikale placering af tabel i tabel

Jeg siger og bixer lidt med en hjemmeside, men kan ikke finde ud af at få min tabel placeret i toppen af en celle.
Forestil jer en tabel med 2 enormt høje celler, en venstre og en højre. Det er indholdet af tabellen til venstre der gør tabellen så høj, da der står en masse tekst. Når jeg så indsætter en tabel i den højre celle, vil den placere sig i midten af den højre celle. Jeg vil gerne ha den til at være i toppen, da det siden ellers forekommer ustruktureret. Og det skal den ikke.

Hjælp mig please!!
Avatar billede the_ghost Nybegynder
12. september 2004 - 11:03 #1
kan du ikke bare bruge valign="top"
Avatar billede kenngth Nybegynder
12. september 2004 - 11:07 #2
jeg kan ikk få det til at virke. Det virkede i gamle dage, men kan ikk få det til at virke mere. Og inde på html.dk's hjemmeside, under tags ( http://www.html.dk/dokumentation/html4/ ), at den attribut ikke er foreskrevet. ØV. Men det kan da være at jeg ikk har placeret kommandoen korrekt.
Avatar billede the_ghost Nybegynder
12. september 2004 - 11:11 #3
Hvad så med CSS versionen: style="vertical-align: top;"
Avatar billede the_ghost Nybegynder
12. september 2004 - 11:13 #4
Avatar billede kenngth Nybegynder
12. september 2004 - 11:14 #5
Ja men det vil jeg ikk afvise at der virker. Kender bare ikk CSS. Til gengæld så jeg at jeg tog fejl med hensyn til det tagsene. Jeg dummede mig gjorde jeg. Det skulle kunne lade sig gøre. Undskyld jeg forstyrede jer med det dumme spørgsmål. ØV. Her er 15 point ghost, som straf point til mig. Så kan jeg lære det.