Avatar billede krc_ Nybegynder
12. september 2004 - 08:02 Der er 4 kommentarer

http://gmail-is-too-creepy.com/

Blot til debat og orientering!
Avatar billede freehelp Praktikant
12. september 2004 - 10:09 #1
Hvad ønsker du at debatere?
Avatar billede doggy82 Praktikant
12. september 2004 - 10:30 #2
Ja der vil jo altid være nogle med paranoia.
Hvis de er utilfredse med noget kan de jo bare selv lave en bedre søgemaskine og et mail system som er bedre. Good luck siger jeg bare.
Google for ever!
Avatar billede krc_ Nybegynder
12. september 2004 - 11:01 #3
Ingenting sådan set..jeg faldt bare over siden og synes det kunne være interessant at vise jer den. Der er jo mange der får gmail-kontoer for tiden. Det er vel også fint at være lidt kritisk. Selv bruger jeg kun google og har jo også fået en gmail konto af dig freehelp. Som der står...blot til orientering :o)
Avatar billede franke81 Nybegynder
18. september 2004 - 01:14 #4
Quote : The Gmail advertising concept is simple. When you log into the Gmail to retrieve and view your email, the service automatically scans the contents of the email and displays a relevant ad on the screen for you to see. Although it has been said that neither Google nor the advertiser "knows" the text or essence of the email message, this is not strictly true: if you click on the link to the ad, it can be reasonably inferred that the text of the email in some way related to the advertiser's service. : Quote end.

Det lyder da lidt tosset. :P