Avatar billede mrj615 Nybegynder
02. marts 2001 - 16:27 Der er 7 kommentarer og
5 løsninger

Automatisk mail med virus

Er der nogen der har hørt om et virus, som skulle afsende en ekstra mail m. vedhæftet virus, når man sender en email? Der bliver altså sendt to email til samme adresse.

Er der nogen der ved hvordan man løser dette problem, dels så man fjerner viruset og dels forhindre mailprogrammet i at sende to email.
Avatar billede makse Nybegynder
02. marts 2001 - 16:38 #1
Avatar billede sesam Nybegynder
02. marts 2001 - 16:38 #2
Det bedste ville nok være at få et anti virus program f.eks. fra www.norton.com
Avatar billede makse Nybegynder
02. marts 2001 - 16:39 #3
En oversigt over mail viruser kan du se her.

http://ca.com/virusinfo/encyclopedia/ Søg på \'mail virus\'
Avatar billede fcs Novice
02. marts 2001 - 18:38 #4
Det bedste antivirusprogram der findes er Kaspersky Antivirus, som før hed AVP. Du kan hente det på http://www.kaspersky.com/ Brug den til at scanne efter virus og fjerne den. Det kan være at den bare finder en virus, men så skriv navnet på den herinde, så finder jeg en måde at fjerne den på.
Avatar billede pallepirat Nybegynder
03. marts 2001 - 23:43 #5
Hej

Jeg tror jeg ved hvad virus du har fået!
w95mx

Hvis det er rigtigt så hent et virus
program og fjern den med det samme, da den ødelægger dine .exe filer lidt efter lidt.

MVH
Kristian Sørensen
Wave IT
Avatar billede skadedyr Nybegynder
04. marts 2001 - 13:21 #6
fcs svar vedr. www.kaspersky.com er guld værd, den sacnner de har er bare bedre end de andre.
Jeg har helt nye versioner af Norton og MaCafee og de kunne ikke klare min virus. Men Kaspersky klarede den uden problemer. SÅDAN
Avatar billede thirdmanonthemoon Nybegynder
16. marts 2001 - 15:06 #7
prøv her
www.macafee.com som har en online virus fjerer ting.... :)

/3rdman
Avatar billede fcs Novice
20. marts 2001 - 12:32 #8
Pallepirat her ret. Der er tale om MTX, så hent et antivirusprogram (www.kaspersky.com) og få den fjernet. Sig til hvis du har brug for mere hjælp
Avatar billede fcs Novice
02. april 2001 - 18:16 #9
mrj>> Har du fået svar på dit spørgsmål????
Avatar billede mrj615 Nybegynder
04. april 2001 - 15:18 #10
Først >> Undskyld at jeg ikke har reageret før nu, jeg har desværre været forhindret i lang tid.

Computeren det var galt med, var en af mine venners. Desværre løste ingen af jeres svar hendes problem, men hun fandt en anden løsning.

Men pga. den lange vente tid, og som tak for hjælpen deler  pointne ud til dem der har bidraget.

Mvh. Michael
Avatar billede fcs Novice
04. april 2001 - 15:22 #11
Helt OK. takker for point og ønsker held & lykke fremover
Avatar billede makse Nybegynder
04. april 2001 - 15:23 #12
Takker. :)