Avatar billede vioce Nybegynder
11. september 2004 - 16:53 Der er 4 kommentarer

Mangler lydcodec

Jeg mangler et codec til nogen lydfiler. Hverken Audition eller Wavelab kan læse dem.
Filendelsen er *.L for filer der indeholder ventrekanal og *.R for filer der indeholder højre kanal.
Avatar billede stef_s Praktikant
11. september 2004 - 17:24 #1
Det lyder som nogle skummle filer :)
Men her er der codecs http://ftp.isu.edu.tw/pub/Windows/softking/soft/en/k/klcodec227f.exe
Avatar billede vioce Nybegynder
11. september 2004 - 18:13 #2
Har allerede dem installeret. Filerne er lydeffekter der bruges i studiesammenhæng, hvis det kan hjælpe?
Avatar billede stef_s Praktikant
11. september 2004 - 18:39 #3
Så filerne skulle indeholde henholdsvis højre og venstre kanal?
Jeg ved intet om det, og kender ikke noget program der kan åbne filer med prefiks .R og .L, desværre:(
Avatar billede milter Ekspert
11. september 2004 - 23:13 #4
Prøv at undersøge filerne med AVICODEC. Den kan give oplysninger om mange forskellige multimediefiler. Måske er de af en type, som den ikke kender. Hvor har du fået dem fra?

Linket er herunder.

http://avicodec.duby.info/