Avatar billede futteline Nybegynder
11. september 2004 - 16:00 Der er 6 kommentarer

wireless ap hvem kender det her mærke

vegas technogogy ap... jeg kan ikk få adgang til den som om der er en password som er lavet af tidliger ejer.. men han fatter ikk lige hva jeg mener... den normale er wlan altså koden... nogen der kan hjælåe mig med at nulstille den  for manuella står der noget mærkeligt i jeg ikk fatter.

•Reset the AP by manual:

If User forgot User password or User WLAN Access Point has locked up, User can reset it to factory defaults by performing the following steps:

1.Power off the WLAN Access Point.

2.Push in the reset button located on the back of the WLAN Access Point.

3.While holding in the button, apply power to the AP.

4.The Access Point will start to load the default settings.

5.The AP reset timing aound 60 Sec,please apply power line cable again to enable default setting

hva mener det helt nøjagtig
Avatar billede kenp Novice
11. september 2004 - 22:10 #1
der er en lille knap bagpå! hold den inden mens du tænder for dit AP så er det resat.
Avatar billede futteline Nybegynder
12. september 2004 - 11:05 #2
jamen tro mig det har jeg prøvet men virker ikk...hva er det de skriver i punkt 5. ?? noget med 60sec... underlig måde at forklare på
Avatar billede kenp Novice
12. september 2004 - 11:08 #3
Den helt sikre måde at resette et ap på er!

hold knappen inden, sluk AP, tænd AP, hold stadigvæk knappen inden i 20 - 30 sekunder efter du har tændt AP, det virker på 90% af alle AP
Avatar billede futteline Nybegynder
12. september 2004 - 11:12 #4
oki jeg har prøvet med 1min det er som om jeg godt kan finde den med det program og se at ip`en på den og mac adresse men når jeg klikker på den med det program får jeg en adgangskode jeg skal skrive... og den standard wlan virker ikk....og kan ikk finde et sted at få support på den
Avatar billede kenp Novice
12. september 2004 - 11:18 #5
prøv at lade vær med at skrive noget i password
Avatar billede futteline Nybegynder
12. september 2004 - 11:54 #6
nu har jeg enda prøvet at skille den ad holde alle fire punkternede på resset knappen og tænde .. men intet virker jeg kan se på det program der høre med til AP at den finder den  hvis jeg bruger kabel fra pc til ap den finder mac andresse navn på ap og ip.... når jeg dobbelt klikker på den anmoder den om password.
har prøvet med slet ingen ting til WLAN .. hver gang får jeg denne her besked

dart.tcp1 the remote host does not exist