Avatar billede step2net Nybegynder
11. september 2004 - 13:27 Der er 3 kommentarer

TV tool til ATI?

Hey...

Jeg roder med Tv in / out, og jeg skal clone mine skærme, Nvidia har et værktøj som man kan bruge til det, men da jeg har et ATI grafikkort, skal jeg bruge et fra ATI, ved i hvor jeg kan finde et?
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
11. september 2004 - 13:34 #1
Kan du ikke gøre det i driveren ?
Blot gå ind i ATI skærme og vælg monitor som den primære skærm og tv'et som den sekundære.
Det virkede fint da jeg havde ati 9100 i min computer, men tv'et skal være tilsluttet når man starter computeren. Ellers kan den ikke se tv'et.
Avatar billede fahrenheit Nybegynder
11. september 2004 - 14:21 #2
her skal du gå ind på ATI's hjemmeside og hente CATALYST (er en opdateret driver til ATI grafikkort der indeholder alle mulige funktioner, inklusis kloning!) kan hentes her: http://www.ati.com/support/driver.html