Avatar billede anjoss Nybegynder
11. september 2004 - 07:53 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke indlæse boot disketten

Hej alle sammen.
Mit problem er at jeg ikke kan indlæse boot disketten for at genindlæse win98. Den vil ikke læse A drevet under opstart, men jeg kan godt komme til A drevet, når maskinen er startet op. Jeg har prøvet at komme ind i bios, ved at trykke DEL under opstart, men der skal jeg indtaste en kode, som jeg i øvrigt har prøvet at skaffe men uden held. Er der andre muligheder for at få A drevet til at indlæses under opstart?
Jeg har prøvet a finde svar herinde men uden held.
Mvh. Brian
Avatar billede bredker Nybegynder
11. september 2004 - 08:19 #1
hvilken maskine er det , nogle mærker bruger et standart kode
alternativt kan du prøve at nulstille bios , så koden forsvinder
Avatar billede peet-49 Novice
11. september 2004 - 08:52 #2
Tag batteriet ud af bundkortet en hal times tid, strømmen skal være fra kabinettet, så skulle password ikke være der mere.
Avatar billede anjoss Nybegynder
11. september 2004 - 09:40 #3
Tak for det hurtige svar, jeg prøver lige den med batteriet.
Avatar billede anjoss Nybegynder
11. september 2004 - 10:40 #4
Det lykedes med batteriet, tusind tak. Hvordan giver jeg dig points?
Avatar billede peet-49 Novice
11. september 2004 - 10:42 #5
Det kan du nu.
Avatar billede peet-49 Novice
11. september 2004 - 10:56 #6
Takker for point.