Avatar billede atk Nybegynder
02. marts 2001 - 14:46 Der er 12 kommentarer

Nybegynder i Frontpage

Jeg har i en periode siddet og brugt Frontpage, men mangler en del materiale på nemme hjemmesider. I kan se på home19.inet.tele.dk/hasmark at jeg IKKE er en ørn. Det jeg mangler er at hjemmesiden bliver mere overskuelig. Kan nogen give mig nogle links eller tip til hvordan dette bliver bedre..
Avatar billede hadaps Nybegynder
02. marts 2001 - 14:57 #1
Jeg kan slet ikke komme ind på siden :o(
Avatar billede ezzuk Nybegynder
02. marts 2001 - 15:01 #2
brug frames.....hvis du er nybegynder. så skal hele siden ikke genindlæses hver gang du trykker på et link. plus, man kan altid se linksene, hvis de er placeret ude i siden.
Avatar billede atk Nybegynder
02. marts 2001 - 15:30 #3
hej
Avatar billede freeman5 Nybegynder
02. marts 2001 - 15:33 #4
Du kan prøve at gå ind på http://www.egenhjemmeside.dk der finder du en masse hjælp !
Avatar billede freeman5 Nybegynder
02. marts 2001 - 15:46 #5
Måske kan du også bruge noget fra : http://www.kjaersgaard.subnet.dk/.

Ellers kan du sige til hvis jeg skal lave din side i frames til dig !
Avatar billede cholm Nybegynder
03. marts 2001 - 23:49 #6
Hej ATK !

Held og lykke med projektet for Hasmark \"Nord\"

mvh

CHA

P.S. Havde du allerede fri kl. 14:46 i går :-)
Avatar billede freeman5 Nybegynder
05. marts 2001 - 08:59 #7
Sker der snart noget i dette spm. eller er det lukket ?
Avatar billede cek Nybegynder
06. marts 2001 - 15:08 #8
Hej Atk,

Kør denne enkle men effektive tutorial igennem, så bliver du istand til at udnytte FP bedre.
http://officeupdate.microsoft.com/2000/downloadDetails/FPTutor.htm?FinishURL=%2Fdownloads%2Frelease%2Easp%3FReleaseID%3D18175%26redirect%3Dno

mvh
CEK
Avatar billede horn Nybegynder
18. marts 2001 - 17:18 #9
du er velkommen til at komtakte mig på c.horn@mail.dk og skrive dit nummer så ringer jeg det er memmerer at for klarer end at referager til en side eller skrive
Avatar billede pelle_klumpfeber Nybegynder
19. maj 2001 - 17:31 #10
Hej ATK!

Jeg kan se at du ikke har arbejdet særlig meget med hjemmesider.

Frames er OK hvis man er nybegynder, men du kan ikke styre hjemmesidens udseende.
Hvis du opbygger hjemmesiden med tabeller kan du styre hjemmesidens udseende ved at angive % i celle-størrelser.

Et lille tip: drop rullende tekst FP \"animationer\" bør aldrig anvendes.
Avatar billede ezzuk Nybegynder
19. maj 2001 - 17:57 #11
enig med pelle
Avatar billede resten Nybegynder
28. juni 2001 - 09:16 #12
her er svaret www.dejligbjerg.dk der har jeg hentet næsten alt mit www.tommyarne.dk