Avatar billede laplands-ugle Nybegynder
10. september 2004 - 14:30 Der er 5 kommentarer og
2 løsninger

Redhat Fedora Core 2 - ATI mobility 9600 driver + vejledning

Hejsa

Jeg har installeret Fedora på min bærbar. Grafikkortet er et mobility 9600 og det virker umuligt at få installeret ATI's drivere på fedora. Jeg synes jeg har søgt over alt efter en god installations vejledning. Men hvis der er nogen som har dette setup og har nogle hints må de gerne give lyd :) Et link til en komplet installation incl. patch og hvad der ellers er nødvendigt for at få det til at køre på fedora ville også være guld.

Mvh
  Laplands-Ugle
Avatar billede Slettet bruger
10. september 2004 - 14:51 #1
Avatar billede Slettet bruger
10. september 2004 - 14:52 #2
Avatar billede laplands-ugle Nybegynder
10. september 2004 - 15:31 #3
Ser dælme godt ud det der phatlasse - jeg giver det lige et forsøg inden for de næste par timer og vender tilbage ;)
Avatar billede laplands-ugle Nybegynder
10. september 2004 - 17:59 #4
Bliver nødt til at stille det på standby - den gider ganske enkelt ikke selvom jeg følger enhver guide :) men tak for links smider nogle point til det.
Avatar billede laplands-ugle Nybegynder
10. september 2004 - 18:00 #5
Hvis du lige smider et svar selvfølgelig :)
Avatar billede Slettet bruger
13. september 2004 - 07:40 #6
jamen, så svar. Men har du fået det til at virke ?
Avatar billede laplands-ugle Nybegynder
13. september 2004 - 19:09 #7
Nope det kom ikke til at virke, men linksene var god læsning, men der er dog flere som har samme problemer som mig, så giver det lige lidt tid og ser om der kommer en løsning. Evt. kunne en frisk installation måske hjælpe på det.