Avatar billede felixk Nybegynder
10. september 2004 - 09:43 Der er 1 kommentar og
1 løsning

P2P programmer er tilsluttet, men ikke IE eller Messenger?

Jeg har for nylig installeret P2P-programmet eMule Plus på min computer og ændrede i den anledning mine internet-indstillinger (fastsatte selv min IP i stedet for at den stod på automatisk tildeling), så jeg havde nogle porte programmet kunne arbejde igennem.
Da eMule virkede, testede jeg IE og Messenger, og disse fungerede ganske fint. Siden da havde jeg nogle problemer med noget SpyWare, min startside blev konstant sat til "www.searchweb.cc", og jeg fik mærkelige advarsler og reklamer på normale sider som jp.dk og andre.
Af den grund installerede jeg Ad-Aware og HijackThis og slettede alt der så det mindste mistænkeligt ud, hvilket jeg har gjort mange gange før på andre computere.
Men nu kan mit IE og min Messenger pludselig ikke få kontakt til nettet længere? I IE ser det bare ud som om jeg er ikke er tilsluttet, og i Messenger kan jeg ikke logge på? Alt dette på trods af at min eMule både up- og downloader uden problemer, og mine netværks- og internetforbindelser ser fine ud.
Hvad skal jeg gøre for at komme på nettet igen?
Avatar billede felixk Nybegynder
14. september 2004 - 22:54 #1
Nu har jg afsat nogle flere point, for jeg er virkelig ved at være træt af det her.
Jeg kan sige som en tilføjelse at alle andre computere på vores lokale netværk fint kommer på nettet, og at jeg sagtens kan få forbindelse til de andre computere fra min computer. Kan bare ikke komme på nettet med IE eller MSN??
Avatar billede felixk Nybegynder
02. april 2005 - 13:54 #2
Okay, ingen svar, jeg lukker spørgsmålet.