Avatar billede mix Nybegynder
11. oktober 1999 - 14:16 Der er 17 kommentarer og
1 løsning

Dialer

Hey ..

Er der nogen der ved hvordan man henter telefonerne nummeret der er i dialerne ..
f.eks Mit forbindelse: tlf :8026262626
nogen ved hvordan man hente de oplysninger?
Avatar billede winkill Nybegynder
11. oktober 1999 - 14:42 #1
Nej, men du har skrevet 26 en gang for meget ;o)
Avatar billede mix Nybegynder
11. oktober 1999 - 15:27 #2
hehe det sker *G* ;o)
Avatar billede mk-software Nybegynder
12. oktober 1999 - 23:31 #3
Ja, Prøv at søg i Registeringdatabasen eller I en INI-File
Avatar billede mix Nybegynder
13. oktober 1999 - 00:39 #4
mk -software det har jeg gjort.
men uden held.. ;(
Avatar billede mk-software Nybegynder
13. oktober 1999 - 02:04 #5
Prøv at forklage hvad det er du skal finde, Og til hvad
Avatar billede mix Nybegynder
13. oktober 1999 - 16:35 #6
mk -software  >

Oki jeg er ved at lave et lille oplysnings program.
jeg vil gerne kunne finde telefon nummerne på den forbindelser der er på computeren, så brugeren kan ringe dem op eller redigere i dem ..
men det kræver man kan finde dem

M.I.X
Avatar billede januskh Nybegynder
07. november 1999 - 15:33 #7
Det kan anbefales at downloade denne fil:

http://support.microsoft.com/download/support/mslfiles/VB32RAS.EXE

Dette er en DLL som microsoft har lavet, indeholdende alt om Dialup Networing

Med venlig hilsen

Janus Kamp Hansen
Systemudvikler
EDB-Afdelingen
Nordisk Solar A/S
Avatar billede mix Nybegynder
16. november 1999 - 08:39 #8
Sorry, men jeg vil oprette en dialer bare have oplysninger fra den nuværrene.

M.I.X
Avatar billede mk-software Nybegynder
16. november 1999 - 10:40 #9
Det tror jeg ikke kan lade sig gøre, men jeg vil da ikke udlukke det..
Avatar billede mix Nybegynder
16. november 1999 - 11:38 #10
rettelse..

jeg vil IKKE oprette en dialer bare have oplysninger fra den nuværrene.
sådan *G*
M.I.X

Avatar billede mk-software Nybegynder
16. november 1999 - 15:26 #11
Har jeg forståde det korigt at du vil vide hvad nummer din cmputter har kontakt med lige nu ???
Avatar billede januskh Nybegynder
17. november 1999 - 08:06 #12
Så må jeg beklage, og fortælle dig at du kommer til at lede meget længe efter den information. Så vidt Microsoft har fortalt mig, så er den dll, den eneste måde hvori du kan udtrække telefonnummeret. (Foruden de interne API kald, og dem er jeg ikke i stand til at få fingrene i.)

Med venlig hilsen

Janus Kamp Hansen
Systemudvikler
EDB-Afdelingen
Nordisk Solar A/S
Avatar billede mix Nybegynder
17. november 1999 - 08:38 #13
Jeg vil vide opsætningen på den forbindelser jeg har.

brugernavn og password, skal jeg ik bruge.

jeg vil bare vide hvordan jeg henter oplysningerne om opsætningen på Dialeren.

M.I.X
Avatar billede winkill Nybegynder
17. november 1999 - 13:10 #14
Hvis det bare er nummeret den ringer op til så sæt dialeren til at "Indspille en logfil". I logfilen kan du læse kommandoen ATDT 80262626 eller hvad du nu ringer op til... Du kan også læse evt. yderligere initialization indstillinger som bliver sendt til modemet inden opkaldet.

Dog kan du vidst nok ikke se servertyper, TCP/IP indstillinger mv. men som sagt; hvis det bare er nummeret...!?
Avatar billede mix Nybegynder
17. november 1999 - 13:45 #15
Winkill>
Det her program er jo ik kun til mig selv.

Men hvis du kan en komando til at få dialer til at indspille en logfile. så oki.
men ellers kan jeg bare starte dialeren også tryk egenskaber.

M.I.X
Avatar billede mix Nybegynder
16. maj 2000 - 22:20 #16
Fandt ud af det selv...
Avatar billede mk-software Nybegynder
17. maj 2000 - 10:52 #17
mix. Vil du dele din viden med os.. Så skriv til Belhauge@hotmail.com
Avatar billede mix Nybegynder
17. maj 2000 - 11:15 #18
mk-software >> Jeg valgt i stedet at lade brugeren indtaste oplysningerne selv.

hilsen
mix