Avatar billede fahrenheit Nybegynder
08. september 2004 - 20:50 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Musikken i Jägermeister-reklamen - Hvilken?

hej...

er der nogen der ved hvad musikken der spilles i jägermeister-reklamen hedder? den med "ice-cold" - nogen der evt. kender kunstner/titel (hvis det er et "rigtigt" musiknummer)!?

total nice melodi :-)
Avatar billede pureshit Nybegynder
08. september 2004 - 21:24 #1
Heh, jeg har spurgt om det samme men desværre har ingen svaret :( Jeg syntes nemlig også det svinger totalt :D  http://www.eksperten.dk/spm/536586
Avatar billede miss-g Seniormester
09. september 2004 - 00:00 #2
Fandt lignene spørgsmål:
http://www.hol.dk/traad.asp?tid=207719&fid=23
http://www.hardwareonline.dk/traad.asp?fID=23&tID=208056

Et andet sted:

Hej med jer. Igår aftes så jeg reklamen fra jägermeister hvor de 3 fyre sidder og fedter med deres iskolde glas, der sætter sig fast alle mulige steder på hænder, læber osv.

Under selve reklamen kører der et stykke musik, og dette stykke musik er jeg meget interesseret i at finde ud af hvad er, eftersom det passer 100% ind i et projekt jg har gang i.

Hvis en af jer ved hvad det er for et nr, så ville jeg blive glad. :)

mvh

joniaaya

Er det ikke The Living End - Ice Cold Ice ??

Såvidt jeg kan se på det hele, så er "the living end" et band i stil med blink 182, men musikken ligger mere over i noget alternativ house eller lign.

Avatar billede miss-g Seniormester
09. september 2004 - 00:02 #3
Nå, men det er åbentbart ikke lige til at finde ud af - medmindre det ER The living end - Ice cold ice....?
Avatar billede fahrenheit Nybegynder
13. september 2004 - 19:31 #4
hmm... det virker ikke rigtig som om der er nogen der ved hvad sangen hedder :-(
Avatar billede vejmand Juniormester
17. september 2004 - 11:28 #5
Avatar billede fahrenheit Nybegynder
17. september 2004 - 15:26 #6
yes man... total iorden vejmand!!! :-) det var jo den!
Avatar billede pureshit Nybegynder
21. september 2004 - 14:33 #7
Hey er der nogen af jer der nåede at downlaode sangen inden den kun kunne fås i 64 kbps? Så ville jeg nemlig spørge pænt om ikke der var en der ville sende den. Det er vel ikke ulovligt, nu hvor den kan hentes fra hans egen hjemmeside?