Avatar billede rokkedrejer Nybegynder
02. marts 2001 - 10:15 Der er 10 kommentarer

2 voodoo2

jeg kan ik få mine 2 voodoo2 kort til at virke i Sli-mode
Avatar billede wisen Nybegynder
02. marts 2001 - 10:16 #1
nå :)
Avatar billede seider Nybegynder
02. marts 2001 - 10:22 #2
operativsystem ?

Du har sikkert ikke 2 identiske kort, hvilket sikkert er grunden til det ikke virker, desuden skal der hentes drivere til at udnytte sli.

/* seider */
Avatar billede rokkedrejer Nybegynder
02. marts 2001 - 11:22 #3
Det har jeg men jeg har ik driver til at udnytte Sli hved du hvor man kan finde dem??
Avatar billede francko00 Nybegynder
02. marts 2001 - 14:50 #4
Prøv at tjekke www.3dfx.com
Avatar billede flesher Nybegynder
03. marts 2001 - 01:40 #5
Når du har DL\'et fra ovenstående link, så sørg for at installere begge voodoo-kort og checke at du har \'fluet af\' i SLI-mode enable. Husk oxo at der skal være et kabel mellem de to voodoo-kort. Virker skide godt, har selv haft det i gamle dage *GG*
Avatar billede rokkedrejer Nybegynder
05. marts 2001 - 08:03 #6
Hvad betyder \"fluet af\"?
Avatar billede rokkedrejer Nybegynder
08. marts 2001 - 08:35 #7
Er der nogle der ved hvor jeg kan finde driver til Sli-mode???
Avatar billede guiron Nybegynder
09. marts 2001 - 10:05 #8
\"fluet af\" vil sige at du skal tjekke sådan et flueben af under indstillingerne af hardware. Du ved, sådan en \"tjek af boks\".

Driverne skulle gerne ligge på de cd\'er der fulgte med til dine kort!
Men jeg er i gang med at spørge en kammerat der kører sli, ang. hvor han fik sine drivere fra.

/Guiron
Avatar billede guiron Nybegynder
09. marts 2001 - 10:11 #9
Jeg får at vide fra min kammerat at du ikke skal slå noget til. Det er heller ikke nødvendigt med en speciel sli driver. Du skal blot installere begge kort, og så skal du bruge både det eksterne og det interne kabel til at forbinde dem med!

Har du sat begge sæt kabler til???
Avatar billede guiron Nybegynder
09. marts 2001 - 10:12 #10
Jeg har yderligere fået at vide at \"disable autodetect sli\" skal være slået fra!

/Guiron