Avatar billede anneji Nybegynder
08. september 2004 - 09:51 Der er 1 kommentar og
1 løsning

flytte filer over trådløst netværk

Jeg har en bærbar uden brænder, hvor jeg har 3 gb filer som jeg gerne vil flytte over på min stationære computer hvorfra jeg kan brænde dem.
Kan jeg flytte filerne over et trådløst netværk? Og hvilken router skal jeg så købe, en 11 mbit eller en 54 mbit (er det ikke dem man kan vælge imellem?)?
Jeg skal selvfølgelig også bruge netværket til at få begge computere på nettet. Jeg har i øjeblikket en 512kb forb., men overvejer at få en 2mbit i stedet.
Avatar billede anneji Nybegynder
09. september 2004 - 21:00 #1
...
Avatar billede sunstormkla Nybegynder
14. september 2004 - 20:10 #2
det kommer and på om du kommer til at bruge den route meget til at flytte i mellem pcérne. men umidelbart ville jeg dog vælge en 54mbit. kører selv med en 11mbit går ikke fandens hurtigt.