Avatar billede inkognito1 Nybegynder
02. marts 2001 - 00:09 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Asp ligesom frontpage...

Hej folkens ..

Nogen der ved hvor man evt. kan hente et ASP script der virker ligesom frontpage..

Forstået på den måde man kan centere align generelt indsætte breaks og linieskift. Skafte skriftybe og lign.

Det skal være sådan en form for knapper man trykker på ...

Det skal jo så bare være knap så advanceret som frontpage.

Altså sådan en uerfaren bruger kan betjene det.

Det er så meningen at man skulle redigre en side i det.

Kunne godt forestille mig det ville tage lang tid at lave derfor mon ikke det findes derude et sted...
Avatar billede hoejrup Nybegynder
02. marts 2001 - 00:31 #1
Er frontpage avanceret, den lave dobbbelt så meget kode som der er behov for?

De to bedste programmer på markedet hedder Adobe GoLive 5.0 og Dreamweaver 3.0. Samtidig også de mest avanceret på markedet, men meget brugervenlige.

/per
Avatar billede hoejrup Nybegynder
02. marts 2001 - 00:34 #2
Det program du leder efter er indbygget i Netscape Communicator browseren, og hedder Netscape Composer!

/per
Avatar billede inkognito1 Nybegynder
02. marts 2001 - 00:38 #3
Meningen er at det jo skal kunne bygges ind i min anden ASP kode ... så jeg kan ikke bruge et andet program .. til det ... og så vare det kun som ilustation jeg brugte Frontpage .. for den kender alle ...
Avatar billede kennh Nybegynder
02. marts 2001 - 02:02 #4
Ja der findes et program der kan også fra macromedia, det hedder ultra-dev.
Men det er vist mere avanceret end frontpage, tilgengæld er det også meget bedre
Avatar billede inkognito1 Nybegynder
02. marts 2001 - 02:18 #5
Jeg LEDER IKKE efter et program men en kode til ASP .. måske kan der godt følge nogle billeder filer med.

Det en form for udvidet opdaterings side ...
Avatar billede kennh Nybegynder
02. marts 2001 - 02:25 #6
nå men har du prøvet www.asp.dk
Avatar billede ortrak Nybegynder
02. marts 2001 - 02:33 #7
du kan udnytte IE 5.5\'s indbyggede editcontrol. Dvs. man direkte kan editere i html/asp-kode, ud for nogen foruddefinerede regler...Har linket på arbejde.  Poster det i morgen tidlig(lidt senere)...

/ortrak
Avatar billede inkognito1 Nybegynder
02. marts 2001 - 02:42 #8
ok ..
Avatar billede inkognito1 Nybegynder
14. marts 2001 - 02:59 #9
hmm kommer den på et tidspunkt ??
Avatar billede inkognito1 Nybegynder
02. april 2001 - 08:11 #10
Fik jeg ikke det svar ??????
Avatar billede hoejrup Nybegynder
02. april 2001 - 09:51 #11
Nej, du fik nogle andre løsninger, for vi gider ikke kode et helt program for 60 point. Der er ikke noget shareware sourcekode på nettet, så du kan lave din egen editor i ASP.

/per
Avatar billede inkognito1 Nybegynder
01. maj 2001 - 22:57 #12
Hvor mange point skal du have for at fikse et ?
Avatar billede inkognito1 Nybegynder
24. maj 2001 - 17:26 #13
... lukkes ...