Avatar billede k.harritsoe Nybegynder
07. september 2004 - 20:35 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Indsæt ny række med Tekstfelter

Hejsan

Jeg skal lave en side hvor man kan inputte bon'er fra indkøb.
Det består i et textfelt til en lille beskrivelse og et tekstfelt med beløbet i.
Jeg vil gerne kunne lave det sådan, at ved at trykke på tekst/knap "indsæt ny bon", så laver den en ny række med 2 tomme tekst felter.

Jeg er desværre ikke nogen haj til Javascript p.t.

jeg har søgt i Javascriptarkivet, men har ikke rigtig kunne finde noget der passer på mit problem.

Hvis i har links så udløser det også points.

Tak for hjælpen,
Kevin
Avatar billede olebole Juniormester
08. september 2004 - 00:34 #1
<ole>

Ja, det kan sagtens lade sig gøre, men vi må se noget kode for at vide, hvordan det skal gøres  :)

/mvh
</bole>
Avatar billede roenving Novice
08. september 2004 - 00:50 #2
-- og jeg vil tilføje, at det vil være radikalt forskelligt, hvis du ved, at der altid f.eks. højst er 5 rækker, eller du ingen anelse har om, hvor mange der måske kan være på en bon ...
Avatar billede k.harritsoe Nybegynder
30. september 2004 - 17:21 #3
nevermind... jeg fandt ud af det selv :)

tak for kommentarene