Avatar billede axemaster Nybegynder
07. september 2004 - 20:01 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Flytbare vinduer

Jeg har set på flere sites, at man kan lave flytbare vinduer indenfor browserviduet. Disse behøver nødvendigvis ikke være firkantet, men kan også være udformet på anden måde.

Har nogen kode eller links til en løsning ???
Avatar billede eagleeye Praktikant
07. september 2004 - 20:04 #1
Avatar billede axemaster Nybegynder
07. september 2004 - 20:08 #2
Har været derinde...

De er gode, men kan kun være firkantede... :(
Avatar billede koldy Nybegynder
08. september 2004 - 03:07 #3
Dette spørgsmål er i den forkerte kategori, opret den under (D)HTML og du vil helt sikkert få flere og bedre svar. ;)

Men tror umiddelbart løsningen må være ved at bruge transperante .gif billeder. ;)
Avatar billede axemaster Nybegynder
25. april 2005 - 10:14 #4
ok will do...
Tak..