Avatar billede haute Nybegynder
07. september 2004 - 18:13 Der er 1 kommentar og
2 løsninger

Hvor kan man få lavet plakater?

Hej allesammen!

Landet ligger sådan, at vi har en hjemmeside om fodbold (www.premier-league.dk)!
Vi har fået et samarbejde igang med en pub, og de vil nu have plakater på pubben!

Jeg kan selv lave logo og sådan, men vi mangler bare et sted, hvor plakaten kan printes!

Kender I et sted, og helst lidt billigt!

På forhånd tak

/Steffen!
Avatar billede clince Nybegynder
07. september 2004 - 18:59 #1
hvis du kender en webdesigner, eller en der går på tekniske skole, skulle det være meget muligt at få dem til at kunne lave en til dig.

Mvh. Michael M. Christensen
Avatar billede Slettet bruger
07. september 2004 - 19:25 #2
Vil da mene en fotoforhandler også skulle kunne klare det
Avatar billede haute Nybegynder
07. september 2004 - 19:43 #3
Hej!

Jeg har fundet Lasertryk.dk, de har nogle billige priser.. Ellers tak for hjælpen!