Avatar billede cynosure Nybegynder
07. september 2004 - 16:03 Der er 1 løsning

ASP & Oracle Procedure. Script kører ikke

Howdy !!!

Jeg er i pretty bad need, af lidt hjælp til at få kørt en SP i Oracle. Jeg har i Oracle (8i), lavet en procedure med 6 parametre, 4 VARCHAR2, og 2 NUMBER.. Proceduren, returnerer ikke noget, den skal blot flytte noget data...

Det skal siges at jeg ingen fejl får på asp siden.. Men der er ikke blevet rykket ved data overhovedet i DB'en

Proceduren virker. jeg har testet den fra TOAD, og den gør hvad den skal...

Men jeg kan ikke få det møg til at virke fra ASP af.. Jeg har prøvet at bruge denne notation :

.CommandText = "{call VOKS.Copy_EfterSyn(?, ?, ?, ?, ?, ?)}"

OG

comm.CommandText = "VOKS.Copy_EfterSyn"

Jeg benytter DRIVER={ORACLE ODBC DRIVER};

Jeg har selvfølgelig testet forbindelse til DB og alle andre gængse dummefejl... Hvad fa.... kan være galt.. Er det konsekvent bare noget møg at køre Oracle over ASP.....
Avatar billede cynosure Nybegynder
08. september 2004 - 11:58 #1
asdf