Avatar billede goldwings Nybegynder
06. september 2004 - 18:44 Der er 4 kommentarer

uønsket banner - spyware?

pludselig er der dukket et banner op foroven på IE - og også forneden, samt på skrivebordet og i "favoriter" er der kommet en masse ikoner/reklamer ..... hvordan slipper jeg af med det igen ???
Jeg synes nu ellers jeg valgte nej-nej-nej til "vil du installere dit og dat" ;););)
Avatar billede johnstigers Seniormester
06. september 2004 - 19:37 #1
Gør som der står på dette link: http://www.arlet.dk/spybothjt.htm
loggen fra hijacktih kopierer du bare herind som kommentar.
Avatar billede johnstigers Seniormester
06. september 2004 - 19:38 #2
hijacktih = hijackthis
Avatar billede goldwings Nybegynder
06. september 2004 - 19:51 #3
jeg fandt et "rense-program" "toolbar-uninstall" som tilsyneladende løste problemet - men som tak for henvisningen til den udmærkede side, vil jeg gerne belønne med de udsatte point - så *svar* please

Pia
Avatar billede johnstigers Seniormester
06. september 2004 - 19:53 #4
jeg svarer - men for at være på den sikre side, så smid lige den log herind så kigger jeg om der er rester af spywaren.