Avatar billede tjmo Nybegynder
01. marts 2001 - 21:00 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

grafik ligesom hakker lidt på en måde.

jeg har jo som i ved de fleste eksperten 1ghz og når jeg går ind i counterstrike hakker det når jeg drejer.  det her lyder mærkligt det der komme nu. men det går ikke langsomt det er bare som om der er nogle hakker i spillet hvis i kan følge mig. altså spillet går ikke langsomt eller noget og der genere mig ikke så meget men synes bare at det er mærkeligt.
Avatar billede ww Nybegynder
01. marts 2001 - 21:16 #1
1GHz? Fleste? (ok, 1.2@1.4 snart :o) )

KAN have noget at gøre med lag, ellers lyder det nu mere som om at du ikke har nok RAM, eller din harddisk er en del fragmenteret.
Avatar billede tjmo Nybegynder
02. marts 2001 - 07:40 #2
128 ddr-ram hvad synes du tror du ik det er nok
Avatar billede tjmo Nybegynder
29. marts 2001 - 18:49 #3
lav et svar her tak