Avatar billede michael-h83 Nybegynder
06. september 2004 - 16:46 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Hvilken program er bedste til ASP

Da jeg skal til at lave hjemmesider i asp, vil jeg gerne vide hvilken program da er bedste til asp og brugervenlig, når man ikke er helt god til asp
Avatar billede keysersoze Guru
06. september 2004 - 16:48 #1
hvis du vil lave hjemmesider i ASP så lær dig selv ASP så du kan håndkode det - du har slet ikke nok kontrol hvis du vælger fx dreamveawer til det.

www.netcoders.dk - www.html.dk - www.activeserverpages.dk
Avatar billede michael-h83 Nybegynder
06. september 2004 - 16:54 #2
Jeg kan godt grundlæggende asp, men vil bare hører hvilken program der var mest brugervenlig
Avatar billede keysersoze Guru
06. september 2004 - 17:00 #3
til håndkode - homesite. til wysiwyg - dreamweaver.

eller måske visual studio men det er nok lidt overdrevent at satse på fra starten
Avatar billede michael-h83 Nybegynder
06. september 2004 - 17:07 #4
Takker skal du have
Avatar billede trekkies Juniormester
06. september 2004 - 17:13 #5
Man kan købe Microsoft Visual Studio.NET 2003, hvis man er studerende, prøv at kigge på edbpriser og gate2prices. Prisen bliver ca. 800-900 kr.

www.edbpriser.dk
www.gate2prices.dk
Avatar billede morteeart Nybegynder
06. september 2004 - 17:14 #6
www.context.cs

er genialt til alt kodning. Husk at download en ASP highlighter.

Men VB.NET er også nice til formålet.
Avatar billede trekkies Juniormester
06. september 2004 - 17:21 #7
Hvis du vil håndkode alt selv, så prøv dette program: Notepad++
Notepad++ ligner Notepad/notesblok, som findes i Windows, men Notepad++ har farver på koderen, og man kan have flere sider åben samtidigt.
Notepad++ er gratis.
Du kan hente programmer her:
http://www.darkskies.dk/programmer/programmer.asp?id=2
Avatar billede a1a1 Novice
06. september 2004 - 17:24 #8
visual studio standard edition (VB.net) kr. 1.105,-
http://www.ravenholm.dk/ProductDescription/ProductDescription.asp?ProductDescriptionID=89
og de er ikke specielt billige
Avatar billede morteeart Nybegynder
06. september 2004 - 17:25 #9
ups.. www.context.cx  ligsom notepad(++) men bedre.
Avatar billede cybermike Nybegynder
08. september 2004 - 12:52 #10
(g)vim er det haardeste til at kode alt i :) Kan syntax higligte alt fra c++ til sml.
Avatar billede 123design Nybegynder
09. september 2004 - 00:06 #11
Brug Dreamweaver, når du er igang med en kode, kommer den med en liste til forslag til alternative koder, det er meget brugervenligt