Avatar billede ssundsdal Nybegynder
06. september 2004 - 16:28 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Kiss dvd DP-1000 og undertekster

Jeg har købt denne afspillet, jeg fik af vide jeg kunne lægge en film og sub seperat over på 1 disc og så ville den selv finde ud af at lægge begge ting sammen når man ser, men det ser ikke rigtigt ud til der kommer nogle undertekster, er det noget specielt man skal gøre??
Avatar billede keysersoze Guru
06. september 2004 - 16:36 #1
hedder filmen og sub'en præcist det samme (altså pånær endelsen)?
Avatar billede ssundsdal Nybegynder
06. september 2004 - 16:38 #2
ja, præcis det samme.. har prøvet både med .srt og .sub format

har kaldt dem begge for 50 - ved ikke om det SKAL være bogstaver kun??
Avatar billede dunkz Nybegynder
06. september 2004 - 18:06 #3
Hvis vi siger at du har Resident Evil på DivX og du har undertekster til den, så hedder filmen Resident Evil.avi og så kalder du undertekstfilen Resident Evil.srt/sub (Kommer an på hvilken undertekstformat det er du har).. Og så skulle den selv finde ud af resten.. Ellers er der også på fjernbetjeningen en knap til at sætte undertekster til og fra..
Avatar billede ssundsdal Nybegynder
06. september 2004 - 21:47 #4
Jeg fandt ud af problemet.. Problemter var såment at min Firmware var en vers. 2.8.4 og skulle opgradere den til en vers. 2.8.5
Avatar billede keysersoze Guru
09. september 2004 - 17:56 #5
du skulle vel ikke tilfældigvis have en fil med .srt tekst til for at se om dette også fungerede perfekt??? overvejer nemlig at købe en som din men er lidt i tvivl - såh :)
Avatar billede konex Nybegynder
10. september 2004 - 19:44 #6
keysersoze - .srt virker også jeg har selv en DP 450
Avatar billede ssundsdal Nybegynder
18. september 2004 - 02:11 #7
.srt er skam en format den understøtter, det var dog at vers. 2.8.4 ikke indeholdte denne funktion til undertekster :)
Avatar billede keysersoze Guru
18. september 2004 - 10:23 #8
mange tak for svarende - så må jeg sætte mig ned og tænke over hvilken model jeg snart skal have købt mig :oD