Avatar billede jetsetter Nybegynder
01. marts 2001 - 20:19 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Freelance udvikler

Vi søger en webprogrammør som kan producere et site med underliggende database med videre. Vi har allerede udviklet grafikken og et statisk site, så opgaven bliver at udvikle en database og få den til at virke med de eksisterende sider - som er lavet i flash, php og html.

Du skal være en grundig og seriøs webprogramør. Du vil udelukkende blive aflønnet med andel i websitets overskud, lige som alle os andre.

Er du interesseret så skriv til le@digicraft.dk
Avatar billede gilbert Nybegynder
01. marts 2001 - 20:23 #1
ok lyder meget godt
Avatar billede 12tri Nybegynder
01. marts 2001 - 21:03 #2
Prøv evt job kategorien
Avatar billede jetsetter Nybegynder
01. marts 2001 - 21:17 #3
12tri<<< Så vidt jeg kan se er denne kategori: job/opgaver: Freelance... så jeg forstår ikke helt din kommentar (?)
Avatar billede 12tri Nybegynder
01. marts 2001 - 21:19 #4
>> jetsetter, det må du undskylde havde ikke set ordentligt efter.
Avatar billede jetsetter Nybegynder
01. marts 2001 - 21:31 #5
Det er helt i orden, alle kan se forkert :)
Avatar billede jd Nybegynder
03. marts 2001 - 19:55 #6
...og hvad giver websitet så af overskud? (læs: hvad kan man forvendte af løn?)
Avatar billede tuxen Nybegynder
07. marts 2001 - 11:41 #7
Jeg er interesseret, men jeg vil gerne vide noget mere om webprojektet.
tuxen@esynergy.dk

I kan eventuelt fakturere fima til firma.
Der er også en god mulighed for at jeg kan bruge jer som arbejdskraft, hvis i har en god designer, da jeg står og kommer til at mangle en ekstra eller to engang i forsommeren.
Avatar billede zeriox Nybegynder
13. marts 2001 - 21:53 #8
Jeg kunne da godt være interseret hvis det design/grafik i har ser rimeligt ud !

Mikkel Nielsen
Database Udvikler