Avatar billede klipklipklap Nybegynder
06. september 2004 - 10:39 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Medtag ikke email ved opdatering

Hej,

Under det gamle Outlook Express er der en funktion (flueben) under hver konto: "Medtag denne konto ved modtagelse af post eller synkronisering". Hvor finder man lige en tilsvarende funktion i Outlook 2002 (den som fulgt med i Office Xp pakken).

Tark!
Avatar billede jpvj Nybegynder
06. september 2004 - 10:54 #1
Funktioner->Send/Modtag->Indstillinger for Send/Modtag->Definer send/modtag grupper.

Rediger "Alle konti".

Her kan du sætte for hver enkelt konto, hvordan den skal medtages/ikke medtages.
Avatar billede jpvj Nybegynder
06. september 2004 - 10:55 #2
Ovenstående er taget fra Outlook 2003 - jeg har pt. ikke adgang til XP, men det er fuldstændigt samme princip - menupunkterne kan måske hedde noget lidt andet.
Avatar billede klipklipklap Nybegynder
06. september 2004 - 11:10 #3
Takker!