Avatar billede magnus_tagmus Nybegynder
01. marts 2001 - 19:40 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

med point :)

dette er min hjmmeside kode, men flash filmen gider ikke køre!
min .swf ligger i www.geocities.com/allcelebz/index.swf

<html>
<head>
<title>All Celebz</title>
<script language=\"JavaScript\">
<!--
function MM_reloadPage(init) {  //reloads the window if Nav4 resized
  if (init==true) with (navigator) {if ((appName==\"Netscape\")&&(parseInt(appVersion)==4)) {
    document.MM_pgW=innerWidth; document.MM_pgH=innerHeight; onresize=MM_reloadPage; }}
  else if (innerWidth!=document.MM_pgW || innerHeight!=document.MM_pgH) location.reload();
}
MM_reloadPage(true);
// -->
</script>
</head>

<body bgcolor=#132F3A onResize=\"window.location.href = window.location.href;\" topmargin=0 marginheight=0 marginwidth=0 leftmargin=0 text=\"#224A55\" link=\"#224A55\" vlink=\"#224A55\" alink=\"#224A55\">
<table border=0 cellpadding=0 cellspacing=0 width=102% bgcolor=#000000>
  <td align=left valign=top width=\"0%\">&nbsp;</td>
    <td align=left valign=top width=99%>
      <div align=\"left\"><font color=\"#FFFFFF\">All Celebz&nbsp;&nbsp;&nbsp;Gallery
        &nbsp;&nbsp;Links&nbsp;&nbsp; Contact &nbsp;&nbsp;Gamez&nbsp;&nbsp;&nbsp;Hacking
        </font></div>
    </td>
    <td align=left valign=top width=\"1%\">&nbsp;</td>
    <td align=left valign=top width=\"0%\">&nbsp;</td>
</table>
<p>
  <script language=\"JavaScript\"><!--
function right(e) {
if (navigator.appName == \'Netscape\' &&
(e.which == 3 || e.which == 2))
return false;
else if (navigator.appName == \'Microsoft Internet Explorer\' &&
(event.button == 2 || event.button == 3)) {
alert(\"oups, you must have presd a wrong bottun\");
return false;
}
return true;
}

document.onmousedown=right;
if(document.layers) window.captureEvents(Event.MOUSEDOWN);
window.onmousedown=right;
// --></script>
</p>
<p align=\"center\"><font size=\"7\">Welcome to All Celebz</font></p>
<p align=\"center\"><object classid=\"clsid:D27CDB6E-AE6D-11cf-96B8-444553540000\" codebase=\"http://download.macromedia.com/pub/shockwave/cabs/flash/swflash.cab#version=5,0,0,0\" width=\"640\" height=\"480\">
    <param name=movie value=\"http://www.geocities.com/allcelebz/index.swf\">
    <param name=quality value=high>
    <embed src=\"http://www.geocities.com/allcelebz/index.swf\" quality=high pluginspage=\"http://www.macromedia.com/shockwave/download/index.cgi?P1_Prod_Version=ShockwaveFlash\" type=\"application/x-shockwave-flash\" width=\"640\" height=\"480\">
    </embed>
  </object></p>
<p align=\"center\"><font size=\"5\">Site <font face=\"Times New Roman, Times, serif\">is
  under co</font>nstruction!</font></p>
<p align=\"center\"><font size=\"5\">Hoping to get it up at least at 2. april 2001</font></p>
<p align=\"center\">&nbsp;</p>
<p align=\"center\"><font size=\"5\">Make your selection in the upper-right bar</font></p>
<p align=\"center\">&nbsp;</p>
<p align=\"center\">all material on this site is ownd by AllCelebz &copy;.</p>
<p align=\"center\">&nbsp;</p>

hvad er galt?
Avatar billede magnus_tagmus Nybegynder
01. marts 2001 - 19:41 #1
VENT DET VIRKER VIST NOK
Avatar billede gilbert Nybegynder
01. marts 2001 - 19:58 #2
det er nok fordi http://www.geocities.com/allcelebz/index.swf ikke findes
Avatar billede brandy Nybegynder
02. marts 2001 - 10:51 #3
Når man linker til en Flash-tingest, så er det bedst at sætte linket til at aktivere html filen som så kører swf-filen. Måske er det der den fu***r op?

/Brandy
www.fotx.net/brandy
Avatar billede magnus_tagmus Nybegynder
03. marts 2001 - 17:23 #4