Avatar billede rabjerg Nybegynder
05. september 2004 - 22:25 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke hente mail for norton firewall

Jeg kan ikke hente mail via outlook 2003 når jeg har min norton firewall aktiveret. Jeg har givet tilladelse (automatic) i internet access control.  Ang. rettigheder så kører jeg so med alm. brugeradgang - altså ikke administratorrettigheder - har dog selv adgang til adm.
Nogen bud??
Avatar billede rabjerg Nybegynder
06. september 2004 - 00:03 #1
ER der ikke nogen eksperter der kan hjælpe mig!!
Avatar billede krasmussen2 Nybegynder
11. september 2004 - 16:16 #2
har haft samme problem, prøv at instalere den igen. Norton skal til tider instaleres et par gange for at virke. det gjorde jeg. og nu virker det. tjek også xp's indbyggede firewall, og slå den fra. hvis du bruger xp. Du skal kun have en firewall.
Avatar billede rabjerg Nybegynder
25. januar 2005 - 21:57 #3
Skiftede til zonealarm - nu kører det upåklageligt