Avatar billede web-geek Nybegynder
05. september 2004 - 21:36 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Søger den HTML farve.

Søger denne html farve.
http://webgeek.users.whitehat.dk/test/bestil/bgg.bmp

På forhånd tak
Avatar billede goose Nybegynder
05. september 2004 - 21:38 #1
#BED02A

/Goose
Avatar billede deetox Nybegynder
05. september 2004 - 22:06 #2
#BED02A
Avatar billede deetox Nybegynder
05. september 2004 - 22:07 #3
så ik den ovenover... men der var den igen ;P
Avatar billede hcma Novice
05. september 2004 - 23:41 #4
til næste gang kan du bare benytte Eydropper Tool (I) for at samle farven op - klik derpå på farveruden i værktøjskassen og så har du hex-værdien helt nede i bunden.
En lille ting: den farve du har valgt er ikke web-safe. Nærmeste web-safe farve skulle være: #CCCC33 (som du også kan se hvis du sætte flueben i Only Web Colors)
Avatar billede goose Nybegynder
05. september 2004 - 23:51 #5
catbody >> hvem siger lige at web-geek er i besiddelse af Photoshop, det er jo en lidt dyr "fætter" at investerer i :o)

/Goose
Avatar billede hcma Novice
06. september 2004 - 06:39 #6
goose >>  spørgsmålet er oprettet i Photoshop-kategorien, så derfor...  :o)
Avatar billede goose Nybegynder
06. september 2004 - 09:43 #7
UPS, det havde jeg ikke lige set *kigger forlegen ned i gulvet* :o)

/Goose
Avatar billede web-geek Nybegynder
06. september 2004 - 13:06 #8
Man kan jo hente en trial af Prohotshop på www.download.com