Avatar billede dazn Nybegynder
05. september 2004 - 19:00 Der er 14 kommentarer

MSN Messenger Block Check

Hej.
Er der nogen der ude der ved om der findes et program man kan bruge til at se om nogen på MSN Messenger blockere en.. Hvis der er nogen der ved det bedes i skrive det.. På forhånd tak..
Avatar billede lillebror Nybegynder
05. september 2004 - 19:03 #1
søg efter msn block checker på google, og vælg selv hvilken...
Avatar billede lillebror Nybegynder
05. september 2004 - 19:03 #2
http://www.apniisp.com/status/msn_status.html

Den her virker faktisk 100% i modsætning til andre jeg har prøvet!
Avatar billede dazn Nybegynder
05. september 2004 - 19:11 #3
ok men problemmet lægger i at den kan ikke connecte til sin nexus server... og goddamn der er mange popups
Avatar billede nopsen Ekspert
05. september 2004 - 19:16 #4
brug en pop up stopper, jeg kan ikke leve uden :)
kan fortælle at en ven og mig lige har afprøvet det ovenstående link, det virker ikke, den siger personen er offline hvis man er blocked, så desværre.
Avatar billede lillebror Nybegynder
05. september 2004 - 19:17 #5
Det link jeg har postet virker da uden problemer, popups kan du undgå med http://toolbar.google.com det musthave med popupblocker for tiden :)
Avatar billede lillebror Nybegynder
05. september 2004 - 19:17 #6
nopsen, jeg har selv prøvet det, og det virker fint. Giv den liiiige lidt tid til at opdatere.
Avatar billede nopsen Ekspert
05. september 2004 - 19:19 #7
hmm vi har prøvet flere gange nu, og også givet den god tid men uden held.
Avatar billede nopsen Ekspert
05. september 2004 - 19:19 #8
kan det ha noget at gøre med hvis man kører med forskellige versioner? det burde det vel ikke..
Avatar billede nopsen Ekspert
05. september 2004 - 19:22 #9
han har snart blokeret for mig i 10 min, den siger stadig offline
Avatar billede lillebror Nybegynder
05. september 2004 - 19:22 #10
Nej det tror jeg ikke det har, men jeg har tit prøvet andre blocktestere, der har sagt at jeg var offline, selvom jeg var online. Den her virker derimod.

Nu vil jeg selv lige prøve at teste om man kan få den til at virke som den skal.
Avatar billede nopsen Ekspert
05. september 2004 - 19:24 #11
nej nu sagde den han er online, så den virker.. sorry.. den skal åbenbart bare ha god tid :)
Avatar billede lillebror Nybegynder
05. september 2004 - 19:26 #12
Ja, den skal have meget god tid :)
Avatar billede kodak Mester
18. maj 2005 - 00:46 #13
Til det har jeg et lille spørgsmål.
Hvordan får jeg en knap (skal virker som mailto: men bare til messenger profiler) når jeg trykker på den popper der et messenger windue op hvor jeg kan skrive til ham/hende der har lavet knappen (skrive over messenger)
Avatar billede nopsen Ekspert
18. maj 2005 - 01:11 #14
det var godt nok længe dette spørgsmål har stået stille, mon dazn har glemt det?

kodak> har ingen anelse desværre, tråden her er gammel, så du har nok større chance for at få svar, hvis du opretter et nyt spørgsmål :)