Avatar billede tif12345 Nybegynder
04. september 2004 - 11:27 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Hvor mange kan generalt ikke se Flash animationer?

Grunden til at jeg er spørger, er fordi jeg på en kommende hjemmeside har tænkt mig at bruge Flash i logoet.

Men hvor stor en procentdel kan ikke se Flash? Og hvis en gut der ikke kan se Flash besøger sitet, hvad ser han så der hvor der skulle være Flash?

Er der nogen der decideret ville fraråde mig at bruge Flash? og hvorfor?
Avatar billede danieldd Nybegynder
04. september 2004 - 11:53 #1
Jeg kan se flash på denne comp men vores anden comp kan ikke..
//DD\\
Avatar billede tif12345 Nybegynder
04. september 2004 - 11:57 #2
Nu var det mere et generalt synspunkt ud fra alle i verdenen og ikke blot den enkelte person :)
Avatar billede doggy82 Praktikant
04. september 2004 - 12:39 #3
Du skal bare ha' et link til http://www.macromedia.com/shockwave/download/download.cgi?P1_Prod_Version=ShockwaveFlash
Men de fleste kan da se Flash fordi de på et eller anden tidspunkt har installeret Flash Player fra en hjemmeside.
Især hvis siden henvender sig til unge.

Feks har mtv deres roterende logo i Flash www.mtv.com
Avatar billede exp Juniormester
04. september 2004 - 15:12 #4
Hvis du blot skal bruge det til logo, ser jeg ingen problemer - og er du rigtig smart, så tester du ved load af siden, om flashplayeren er installeret.
Er den, viser du flashlogoet - er den ikke, viser du en gif/jpg/png-fil istedet :-)

Og så vil jeg ikke anbefale flash til en evt. menu...
Avatar billede tif12345 Nybegynder
06. september 2004 - 18:55 #5
Ok cool.. Jeg var ikke helt sikker på om man kunne lave et check for om flashplayeren var installeret of hvis ikke så vise et gif/jpg billede. I så fald ser jeg heller ingen problemer..

Da jeg bedst kunne bruge exp's svar, så vil jeg gerne smide points'ne i hovedet på dig. Hvis du altså vil ha dem ? :)
Avatar billede tif12345 Nybegynder
09. januar 2005 - 17:32 #6
nå åbenbart ikke ... jeg lukker hermed