Avatar billede tech2001 Nybegynder
04. september 2004 - 01:55 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Bestillings system

Hej står og mangler sådan et system her http://danhost.dk/page.asp?id=bestil bare i php
og når man trykker på næste skulle der gerne komme en ordre bekræftelse op hvor den viser de intastede informationer og hvor man så kan trykke på bekræft hvor på den sender en mail til mig med kundens informationer.
hvad ville sådan en opgave koste ? kom med jeres bud

mvh. Christian
Avatar billede aait Nybegynder
04. september 2004 - 09:42 #1
Du kan smide mig en mail på kristianATaalborgit.dk og så finder vi ud af en pris.
Avatar billede cybermike Nybegynder
04. september 2004 - 11:31 #2
Dankort betaling koster et maanedligt beloeb, men selve koden er ret simpel.

Jeg har erfaring som sikkerheds konsulent og udvikler og som programmoer fra mange projekter. Jeg syntes du skal ringe eller mail'e til mig saa vi kan faa detaljerne omkring det paa plads da der nok er en del :)

  Email: ekim@unifix.org  msn: ekimrebyc@hotmail.com  CV : http://www.xtron.dk/mike  CV-dansk: http://www.cybermike.dk  Tlf: 2871 8217

    mike
Avatar billede tech2001 Nybegynder
04. september 2004 - 11:39 #3
Det ville nu være rart vids i kunne smide en ca. pris så jeg ved hvad der venter mig ? :)
Avatar billede tech2001 Nybegynder
04. september 2004 - 11:45 #4
btw. der skal ikke være noget dk-betaling på siden
Avatar billede 123design Nybegynder
04. september 2004 - 14:14 #5
Kan lave det i ASP for dig, hvis du ikke kan få nogen til at lave det i PHP... se mere på www.123design.dk
Avatar billede cautoo Nybegynder
04. september 2004 - 14:47 #6
Mangler du stadig lidt?
Jeg kan ikke starte med opgaven før om ca. 1-2 uger, hvis du vælger mig, men tilgengæld vil dette selvfølgelig også påvirke den endelige pris en smule.
Men prisen kan også afhængde af hvordan siden præcis skal sættes sammen.
ex. så er det der en enkelt side, hvor man kun bestiller ET produkt, er det sådan det skal fungere? eller skal det være mere indkøbvskurvsagtigt? hvor meget skal PHP scriptet kunne, iforhold til hvad du selv vil ordne?

Jeg har stor erfaring med:
- Systemer der er bygget med admindel, altså CMS styring af sider (dvs. hjemmesideegeren kan opdatere sideindholdet, uden teknisk erfaring).
- PHP med MySQL databaser.
- Systemer med brugerlogin
og mere...
(bl.a. er jeg ved at arbejde med sider, som skal have dankort, altså noget med sikkerhed).

Jeg har en del års erfaring med PHP, og det sidste år har jeg arbejdet professinelt med det.

Hvis du vil høre mere, eller se nogle referencer, kan du kontakte mig på dhellner(snabel(a))jubiimail.dk, eller hvis du har msn: dennis.ssh@computer.dk

NB: Jeg er momsregistreret (virksomhed), og betaling kan derfor foregå meget enkelt, med en regning (hvis du ellers selv er virksomhed).
Avatar billede horsmark Nybegynder
11. februar 2005 - 11:00 #7
er denne lukket ?
Avatar billede tech2001 Nybegynder
13. februar 2005 - 23:21 #8
ups ja :)