Avatar billede knh16 Nybegynder
02. september 2004 - 16:14 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Hjælp til banner?

Jeg er igang med at lave en hjemmeside til et lile firma kaldet Alpha-Lingua. Men jeg må erkende at jeg hverken har evner eller de rigtige programmer til at lave et ordentlig banner.

Jeg skal bruge et banner som måler 700x100 ca. Det skal passe ind til designet på siden www.alpha-lingua.bet1.dk.

Jeg har en idé om at det skulle have den samme blå farve som på siden ude for enderne af banner, og så skulle det fade ind til af være mere lyst, hvor det skal være tydeligt at man kan se navnet ALPHA-LINGUA.DK. Den blå baggrundsfarve: #000080

Der må gerne være f.eks. mennersker eller mønster på banneret, måske lign. ofir.dk's banner med folk. Det skal se seriøst ud, og gerne med folk i kontorarbejde.

Men jeg er fuldstændig åbent over for alle forsøg, så hvis I selv har en god idé, er i velkommen til at lave den!

Mvh og på fårhånd tak - Knh16
Avatar billede Kengun Praktikant
02. september 2004 - 17:04 #1
et hurtig et: http://www.kengun.com/eksperten/535670.jpg (mit navn fjærnes hvis du kan bruge banneret)
Avatar billede knh16 Nybegynder
02. september 2004 - 17:19 #2
Hejsa! Jeg synes det ser kanont ud, og vil med glæde bruge det.

Jeg kan aldrig huske hvordan man giver point, men det er vist noget med at du skal svare, ik?
Avatar billede Kengun Praktikant
02. september 2004 - 20:00 #3
jo jeg skal vistnok svar :)
Avatar billede knh16 Nybegynder
02. september 2004 - 21:49 #4
så skulle det være i orden
Avatar billede Kengun Praktikant
02. september 2004 - 22:18 #5
mange tak. Her er dit banner uden mit klistermærke: http://www.kengun.com/eksperten/535670b.jpg
Avatar billede knh16 Nybegynder
02. september 2004 - 22:25 #6
Tak for hjælpen!
Avatar billede Kengun Praktikant
02. september 2004 - 23:10 #7
Bare hyggeligt :) Skulle det være noget en anden gang så tager du bare kontakt :)