Avatar billede clausmo Nybegynder
02. september 2004 - 11:12 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Fjernelse af LAN-forbindelse [2] Microsoft TV/VIDEO connection

Efter at have installeret Pinnacle Studio 9, fik jeg en ekstra LAN-forbindelse (LAN-forbindelse [2] - som jeg senere fandt ud af var en "Microsoft TV/VIDEO connection")

Problemet er, at jeg skulle konfiguere min LAN-forbindelse til et nyt netværk, og "kom til" at konfigurere LAN-forbindelse [2] - hvilket jeg IKKE skulle have gjort. Det har nu bevirket at jeg ikke kan opsætte den rigtige LAN-forbindelse, idet IP-adr allerede er konfigueret på LAN-forbindelse [2] - som ikke længere er tilgængelig!! (forbindelsen er kun tilgængelig kort efter installationen af TV/Video-udstyr og forsvinder derefter)... Den er ikke synlig på "netværkssteder".

Er der nogen der ved hvordan jeg FJERNER eller NULSTILLER Microsoft TV/VIDEO connection el. LAN-forbindelse [2] (evt. gennem registreringsdatabasen?)

Håber I kan hjælpe, for teknikkerne her i huset har ikke noget godt bud på problemet!
Avatar billede benneharli Juniormester
02. september 2004 - 16:08 #1
Kan du ikke bare bruge en anden IP?
Avatar billede benneharli Juniormester
02. september 2004 - 16:10 #2
HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Services\Tcpip\Parameters\Interfaces\{6A57A361-0A57-4928-A89B-8314EE79818F}
Avatar billede benneharli Juniormester
02. september 2004 - 16:11 #3
Dette er stigen til at konfigurere IP adresser, men der ligger flere "grupper" under interfaces, så du skal lige finde den rigtige.

Prøv evt at søge efter "TV/VIDEO" i reg. basen.
Avatar billede benneharli Juniormester
02. september 2004 - 16:12 #4
Ellers er det jo bare at afinstallere og installere igen ;-). Så kan du rette fjelen.
Avatar billede benneharli Juniormester
10. september 2004 - 17:15 #5
Sker der noget her?
Avatar billede benneharli Juniormester
25. september 2004 - 22:06 #6
Er det ved at være lukketid? ;-)
Avatar billede clausmo Nybegynder
30. maj 2006 - 23:16 #7
ja, det er vist lukketid - så post lige et svar, så får du point.

Det er så længe siden jeg postede spg. at jeg ikke kan huske hvad løsningen på problemet blev, men dit svar benneharli ser meget plausibelt ud, så der ligger point til dig og venter.
Avatar billede benneharli Juniormester
31. maj 2006 - 09:15 #8
kanon ;-)